“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Клієнт вимагав від компанії виплатити вартість телефону
Чоловік вирішив продати свій iPhone. На нього знайшовся покупець, який готовий був заплатити за телефон 16 тис. грн. Однак покупка не склалася та апарат «Новою поштою» відправили назад продавцю. Коли він за ним прийшов виявилося, що назад доставили інший телефон.
У лютому 2020 року чоловік відправив з Полтави до Києва «Новою поштою» мобільний телефон iPhone XS 512 Gb. Зворотнім переказом він планував отримати 16 тис. грн. І таку ж суму він вказав в оголошеній вартості відправлення.
Коли телефон привезли до столиці, то покупець його оглянув, але брати не став. Тоді апарат відправили назад до продавця. Проте коли чоловік прийшов за посилкою, то виявилося - назад прибув інший телефон iPhone X 64 Gb. Тобто продавець відправляв iPhone XS 512 Gb, а повернули йому iPhone X 64 Gb.
Одразу був складений і підписаний акт приймання-передачі. Після чого чоловік звернувся до «Нової пошти» із претензією про відшкодування вартості телефону в 16 тис. грн і окремо штрафу. Проте в компанії заявили, що серійний номер в експрес-накладній співпадає як при відправленні, так і при отриманні. І нічого компанія виплачувати не збиралася.
Чоловік просив суд стягнути з логістичної компанії 16 тис. грн за втрачений телефон та виплатити штраф у розмірі 3 тис. 876,80 грн. На це у «Новій пошті відповіли, що фото, зроблені під час огляду відправлення та складання акту приймання-передачі підтверджують - відправнику прибув телефон, зовні схожий на відправлений iPhone. Іншими словами, назад повернувся мобільний з серійним номером, який не відповідав серійному номеру записаному з коробки в експрес-накладній. Проте така вартість телефону, на думку представника компанії, нічим не була підтверджена.
Щоб оцінити середню ринкову вартість телефона iPhone XS 512 Gb без урахування його стану, була проведена судова товарознавча експертиза. Згідно з її висновками, станом на момент втрати апарат коштував 24 тис. 813 грн.
Суд встановив, що перевізник несе відповідальність за нестачу, втрату, псування й пошкодження вантажу, якщо не доведе, що він не міг цьому запобігти. Доказів того, що втрата відправлення сталася внаслідок обставин, яких він не міг уникнути суд не побачив. І заяв до поліції щодо шахрайства «Нова пошта» не подавала.
Тому у липні 2022 року суддя Голосіївського районного суду Києва вирішила, що «Нова пошта» має виплатити своєму клієнтові 16 тис. грн за телефон та 3 тис. 876,80 грн штрафу. Окремо компанія мала сплатити за проведення експертизи 4 тис. 461,86 грн та оплатити судовий збір - 840,80 грн.
Інформатор розповідав, що чоловік відправив «Новою поштою» апарат для зварки в ремонт, але назад його не отримав.