В Дії з’явиться отримання дозволу на зброю та ще 5 корисних послуг - Михайло Федоров

Загалом віцепрем'єр-міністр з інновацій розповів про 6 майбутніх оновлень в додатку

Федоров, Дія
Михайло Федоров анонсував шість нових сервісів в Дії. Фото: thedigital.gov.ua

Незабаром в застосунку Дія з’явиться отримання дозволу на зброю та відображення відомостей про те, які дозволи на зброю людина вже має. Цей проєкт, за словами віцепрем’єра Михайла Федорова, вдалося реалізувати у співпраці з МВС. Також до Дії буде додано ще декілька корисних опцій, зокрема, за допомогою Дія.Підпис стане можливим підписувати документи юридичним особам та послуга "еАкциз", що зробить більш прозорим ринок алкоголю та тютюну. 

За словами віцепрем'єра з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій Михайло Федоров 24 жовтня, Дія загалом отримає шість нових функцій, що на думку Федорова, відкриє нові можливості для бізнесу та прискорить роботу установ та компаній. Про це Федоров повідомив у власній колонці на сайті 24tv.ua.

"Спільно з Міністерством внутрішніх справ ми працюємо над новим сервісом в Дії – відображенням відомостей про зброю, дозволів на зброю та можливістю замовити витяг з Єдиного реєстру зброї. Цей реєстр працює вже понад рік і завдяки цифровізації держава веде облік зброї, а українці можуть легко отримувати інформацію про зареєстровану зброю. З часом ця інформація з реєстру буде відображатися в Дії", - написав Федоров.

Окрім цього було анонсовано сервіс "еАкциз", який на думку віцепрем'єр-міністра має зробити ринок алкоголю та тютюну більш прозорим. Він зазначив, що Україна щорічно втрачає понад 30 млрд гривень через тіньовий ринок. Інноваційне рішення має на меті замінити звичайні акцизні марки електронними. Це надасть можливість перевірити легальність продукту через додаток.

"Це революційне рішення, яке переведе всі операції щодо алкогольних напоїв і тютюнових виробів в електронну систему. Зокрема, буде фіксуватися перевезення, зберігання і продаж кожної одиниці товару", - зазначив він.

Також у своєму Telegram-каналі Федоров повідомив про інші нові функції:

  • Мультишеринг. Завдяки цій функції можна буде відправляти копії одразу декількох документів за лічені кліки.
  • Сервіси для бізнесу в комплексі е-Підприємець. Означає цифровізацію декларацій та ліцензій для бізнесу. 
  • Повідомлення про проблеми зі зв’язком. Федоров зазначив, що на період знеструмлень це "буде надважливою послугою". Завдяки цьому можна буде повідомити про відсутність звʼязку, щоб регулятор міг вирішити цю ситуацію.
  • Дія.Підпис для юридичних осіб. Працюватиме як і звичайний Дія.Підпис, але створить нові можливості для бізнесу, значно спростить і прискорить роботу установ та компаній.

Федоров підкреслив, що частина оновлень вийде незабаром, але на решту інших треба зачекати через бюрократичні процеси.

Дія: бронювання

Нещодавно стало відомо, що процедура електронного бронювання у Дії перестала працювати щонайменше до середини листопада, Це пов'язано із завершенням аудиту раніше виданих бронювань. Відомо, що Міністерство економіки призупинило процес видачі наказів про бронювання підприємствам, котрі подавались через паперовий варіант процедури. 

У Європейській бізнес-асоціації наголосили, що тільки протягом однієї доби отримали десятки звернень зі скаргами від представників бізнесу, які знаходились у процесі перебронювання або планували подаватися на нього.

В Дії заявили, що процес електронного бронювання буде недоступний до 15 листопада 2024 року. Також закликали стежити за оновленнями про відновлення сервісу.

 
Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube