Шахраї шлють фейкові повідомлення від Ощадбанку про міфічні борги - як працює нова схема

Українцям розповіли, як захистити себе від шахрайської схеми

Шахрайство
Шахраї розсилають повідомлення від імені Ощадбанку про заборгованість за кредитом

Українцям надходять повідомлення від імені Ощадбанку про «заборгованість за кредитом». Це чергова шахрайська схема, мета якої — заволодіти банківськими даними користувачів для подальших злочинних дій. Про це 6 травня повідомили у Центрі протидії дезінформації (ЦПД).

Громадянам надходять повідомлення від імені Ощадбанку про «заборгованість за кредитом». Такі повідомлення отримують навіть ті, хто не є клієнтом банку. Також шахраї створюють фейкові чат-боти, які копіюють фірмовий стиль фінустанови.

"Насправді це чергова шахрайська схема, мета якої — заволодіти банківськими даними користувачів для подальших злочинних дій", - наголосили у ЦПД.

 Шахраї маскуються під Ощадбанк, щоб заволодіти банківськими даними користувачів для подальших злочинних дій
Шахраї маскуються під Ощадбанк, щоб заволодіти банківськими даними користувачів для подальших злочинних дій

Як захистити себе від шахрайської схеми:

  • не переходьте за посиланнями в таких повідомленнях,
  • не користуйтеся фейковими чат-ботами,
  • не вводьте свої персональні дані,
  • блокуйте номер відправника, від якого надійшло подібне SMS.

"Всю актуальну інформацію можна знайти на офіційних сайтах банків", - акцентували у ЦПД. 

 Українці можуть отримувати чужі SMS-повідомлення від Ощадбанку

Часом українцям можуть надходити чужі SMS-повідомлення від Ощадбанку. Це буває тоді, коли мобільні оператори повторно продають неактивні номери новим абонентам. Про це повідомив голова правління Ощадбанку Сергій Наумов. Як діяти в такій ситуації:

  • зателефонувати до контакт-центру Ощадбанку - за телефоном 0-800-210-800;
  • повідомити, що вам надходять SMS-повідомлення, адресовані іншій людині.

Як вирішується ситуація з чужими SMS-повідомленнями

  • особа звертається до контакт-центру з номера, на який надходять чужі повідомлення;
  • оператор знаходить клієнта, до якого прив'язаний даний номер;
  • оператор ініціює видалення номера з профілю клієнта (колишнього власника номера);
  • для підтвердження видалення надсилається OTP-пароль, який потрібно назвати оператору.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube