Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
На оптовому ринку пального триває зростання цін
Нові правила ввезення пального через західний кордон створюють складнощі трейдерам. Нововведення стосуються оформлення документації. Через це виникають черги та зростають ціни. Чи були трейдери попереджені заздалегідь?
Друга декада жовтня була досить напруженою для оптового ринку й закінчилась зростанням цін на пальне. Збільшення європейських котирувань і складна ситуація на кордоні – основні чинники, які визначали рух ринку.
За минулий тиждень середня ціна на дизпальне в Середземномор’ї збільшилася на $41/т (до $922/т), а на півночі Європи — на $40/т (до $936/т). Невідомо, як розвиватиметься ситуація надалі, але наявне здорожчання містить у собі потенціал збільшення гуртових цін на 1,5 грн/л.
Зовнішній чинник накладається на досить нервову ситуацію з імпортом унаслідок проблем на кордоні. 17 жовтня до них додалися нововведення в оформленні документації, згідно з якими імпортер повинен показати повний ланцюжок руху пального від виробника до українського кордону й мати сертифікати якості й походження не тільки від постачальника, а й від виробника.
Окремі компанії зіткнулися з проблемою надання сертифікатів походження європейського палива від виробника.
«Ми готувались до цього заздалегідь, збирали необхідні документи, але однаково одного документа не вистачає. Зараз чекаємо на нього», — кажуть трейдери.
Вочевидь, для адаптації до нових правил знадобиться ще не один тиждень. До речі, між країнами, які знаходяться в одній митній зоні, такі сертифікати не передбачено.
Зі слів операторів ринку, дуже важливо налагодити оперативне постачання дизельного пального, щоб уникнути дефіциту ресурсу на ринку країни.
Водночас оператори ринку не виключають виникнення у листопаді картини, притаманної українському ринку протягом останнього року: на поточному ажіотажі трейдери наконтрактують обсяги за високими цінами і ринок знов зануриться у профіцит і збитки.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.