“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Компанія Heinken остаточно вийшла з російського ринку
Пивоварна компанія Heinken оголосила про остаточний вихід з ринку росії. Стало відомо, що всі активи, які бренд мав у країні-агресорці, були продані групі "Арнест". Стали відомі подробиці та ціна угоди.
Така інформація з'явилася на офіційному порталі компанії Heinken. Зазначається, що ціна купівлі бізнесу становить 1 євро за 100 відсотків акцій. Таким чином, відомий виробник пива остаточно вийшов з російського ринку. Слід зазначити, що цей процес розпочався ще в березні 2022 року, одразу після початку повномасштабної війни рф проти України.
Відомо, що активи, які залишилися в рф, перейдуть до нових власників. Зазначається, що ця угода спричинить збиток компанії в розмірі близько 300 мільйонів євро. Варто зазначити, що виходити з росії бренд почав ще з 2022 року: в березні минулого року Heinken зупинила виробництво та продаж своїх товарів на росії, а також відмовилася від розміщення реклами на російському ринку.
Слід зазначити, що Heineken - це нідерландська пивоварна компанія, яка є другою за розміром у світі. Компанія володіє понад 300 брендами. Зокрема, це "Бочкарьов", "Жигулівське" та інші.
Раніше стало відомо, що Tinder покинув ринок росії. Зазначається, що коли російські користувачі намагаються зайти в застосунок, то їм повідомляють про помилку. При цьому завантажити застосунок в інтернет-маркетах громадянам рф теж не вдається. Водночас власник Tinder Match Group напередодні заявляв, що його компанія покине російський ринок, посилаючись на необхідність захисту прав людини.
Також стало відомо, що команда Київської школи економіки (KSE) розробила застосунок, який дозволяє визначити товари компаній, які не вийшли з ринку рф. Для того, щоб перевірити товар, українці можуть за допомогою порталу проєкта "Самосанкції" відкрити сканер (або скористатися Telegram-ботом). Для перевірки треба навести камеру на штрих-код, і тоді користувач отримає всю інформацію про товар.
"Компанії, що не виходять із росії, розуміють тільки одну мову — прибутку. Тому не купуйте продукти цих компаній", - підкреслив президент Київської школи економіки Тимофій Милованов.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.