“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Компанії воліють мати постачальників ближче до себе, щоб бути впевненими у ланцюжках постачання
Західні компанії шукають постачальників ближче до місць збуту, відмовляючись від потужних виробничих центрів у Китаї. Тенденція пов’язана з російсько-українською війною та напругою в китайсько-американських стосунках. Китай втрачає своє домінування на ринку.
У США нова тенденцію, яка має перевернути глобальні ланцюжки поставок, назвали «решорінг». Тенденцію прослідкували низка впливових банків та фінансових аналітиків. Як повідомляє CNBC, фірми намагаються знайти джерела продуктів, такі як одяг та комп’ютерні мікросхеми, ближче до місць збуту. Головною причиною бажання знайти місцевого постачальника є намір уникати перебоїв у довших ланцюгах постачання, таких як Covid, напруга в китайсько-американських відносинах та війна в Україні.
Це позначається на прибутках азійський виробників, особливо, Китаю. Через це заводська активність Піднебесної знизилася у квітні та травні. Видання пише, що проблема внутрішнього виробництва для багатьох керівників компаній є важливішою навіть за вплив штучного інтелекту на їхню бізнесову сферу. Вторгнення росії в Україну та санкції, які воно спричинило перешкоджають судноплавству, а це означає, що деякі компанії переглядають свої методи постачання. Вашингтон намагається використати тенденцію собі на користь і стимулювати внутрішнього виробника, зокрема таких товарів, як комп’ютерні чіпи і компоненти для електромобілів. Європейський Союз і собі оголосив про пакет у 43 мільярди євро для стимулювання виробництва чіпів.
Згідно з даними банків, 78% керівників компаній у Європі, 70% у США та 54% у Китаї заявили, що мають намір перемістити частини ланцюжка постачання ближче до місць збуту, зокрема в країну походження або в сусідні країни. Цього року американські компанії нарощують кількість працівників у виробництві: у 2022 році було подано близько 360 000 оголошень про вакансії, що на 53% більше, ніж у 2021 році.
Це стосується багатьох галузей виробництва, не лише електромобілів, літієвих батарей чи чіпів. У квітні китайський швейний гігант Shein оголосив про намір вкласти 150 мільйонів доларів у виробництво в Бразилії для латиноамериканського ринку. Ймовірно, компанія спробує це повторити у США та Європі.
Раніше ми розповідали про те, як TikTok заважає розширити виробництво боєприпасів в Норвегії . А ще ми писали про те, Польща до 2030 року досягне рівня ВВП Великобританії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.