У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
"Ця пісня про кохання, складнощі в стосунках, випробування, надію на краще попри всі негаразди та про силу рухатись далі. Глибокі емоції, текст, дещо мрійливий приспів створюють відчуття віри у світле майбутнє, де щастя можливе. P.S. Не переймайтесь, пишу пісні не тільки про історії зі свого життя, а й із життя інших людей, або ж вигадую ситуації. І ця пісня саме такого сюжету".
Компанії воліють мати постачальників ближче до себе, щоб бути впевненими у ланцюжках постачання
Західні компанії шукають постачальників ближче до місць збуту, відмовляючись від потужних виробничих центрів у Китаї. Тенденція пов’язана з російсько-українською війною та напругою в китайсько-американських стосунках. Китай втрачає своє домінування на ринку.
У США нова тенденцію, яка має перевернути глобальні ланцюжки поставок, назвали «решорінг». Тенденцію прослідкували низка впливових банків та фінансових аналітиків. Як повідомляє CNBC, фірми намагаються знайти джерела продуктів, такі як одяг та комп’ютерні мікросхеми, ближче до місць збуту. Головною причиною бажання знайти місцевого постачальника є намір уникати перебоїв у довших ланцюгах постачання, таких як Covid, напруга в китайсько-американських відносинах та війна в Україні.
Це позначається на прибутках азійський виробників, особливо, Китаю. Через це заводська активність Піднебесної знизилася у квітні та травні. Видання пише, що проблема внутрішнього виробництва для багатьох керівників компаній є важливішою навіть за вплив штучного інтелекту на їхню бізнесову сферу. Вторгнення росії в Україну та санкції, які воно спричинило перешкоджають судноплавству, а це означає, що деякі компанії переглядають свої методи постачання. Вашингтон намагається використати тенденцію собі на користь і стимулювати внутрішнього виробника, зокрема таких товарів, як комп’ютерні чіпи і компоненти для електромобілів. Європейський Союз і собі оголосив про пакет у 43 мільярди євро для стимулювання виробництва чіпів.
Згідно з даними банків, 78% керівників компаній у Європі, 70% у США та 54% у Китаї заявили, що мають намір перемістити частини ланцюжка постачання ближче до місць збуту, зокрема в країну походження або в сусідні країни. Цього року американські компанії нарощують кількість працівників у виробництві: у 2022 році було подано близько 360 000 оголошень про вакансії, що на 53% більше, ніж у 2021 році.
Це стосується багатьох галузей виробництва, не лише електромобілів, літієвих батарей чи чіпів. У квітні китайський швейний гігант Shein оголосив про намір вкласти 150 мільйонів доларів у виробництво в Бразилії для латиноамериканського ринку. Ймовірно, компанія спробує це повторити у США та Європі.
Раніше ми розповідали про те, як TikTok заважає розширити виробництво боєприпасів в Норвегії . А ще ми писали про те, Польща до 2030 року досягне рівня ВВП Великобританії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.