У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
"Ця пісня про кохання, складнощі в стосунках, випробування, надію на краще попри всі негаразди та про силу рухатись далі. Глибокі емоції, текст, дещо мрійливий приспів створюють відчуття віри у світле майбутнє, де щастя можливе. P.S. Не переймайтесь, пишу пісні не тільки про історії зі свого життя, а й із життя інших людей, або ж вигадую ситуації. І ця пісня саме такого сюжету".
На початку 2022 року в росії працювали 49 магазинів Uniqlo, всіх їх закриють назавжди
Японська компанія з виробництва та продажу одягу Uniqlo закриває свій бізнес у росії. У березні минулого року компанія тимчасово зупинила роботу у рф. Після чого виторг компанії впав більш ніж удвічі - з 26,9 млрд до 12 млрд рублів.
Про це повідомляють російські "Ведомости", з посиланням на одного з партнерів японської компанії. Цю інформацію виданню підтвердили власники торгових центрів, де раніше були точки Uniqlo.
Зазначається, що російський бізнес Uniqlo (ТОВ "Юнікло рус") належав фірмі Fast Retailing (75%) і Mitsubishi Corporation (25%). Згідно зі звітністю Fast Retailing Group, на початку 2022 року в росії працювали 49 магазинів Uniqlo. У березні минулого року компанія тимчасово зупинила роботу у рф, а вже в останній звітності (за III квартал поточного фінансового року) йдеться про повне закриття бізнесу.
"Компанія дійсно вичікувала рік, зберігаючи зарплати, штат та офіс у росії. Тепер же юрособа ритейлера припинила будь-яку діяльність", - пишуть "Ведомости" з посиланням на консультантів Uniqlo.
До слова, після закриття магазинів виторг компанії впав більш ніж удвічі - з 26,9 млрд до 12 млрд руб. А замість прибутку позаминулого року в розмірі 4,1 млрд руб Uniqlo зафіксував збиток на 10,7 млрд руб.
Uniqlo (Unique Clothing Warehouse) - це японська роздрібна мережа повсякденного одягу "для всіх". Належить японському холдингу Fast Retailing Co. Марка визнана "Брендом повсякденного одягу № 1" в Японії, Китаї та Південній Кореї.
Нагадаємо, компанія Adidas повертається у росію під новим іменем. З російського ринку вона пішла у березні 2022 року.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.