Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
“Це розповідь про взаємне кохання, де кожен день стає святом, коли поряд та людина, яка здатна захистити й підтримати. Це пісня про кохання, яке дарує надію і спокій, роблячи світ теплішим і світлішим лише завдяки тому, що поряд саме він.”, — розповіла Alena Omargalieva.
Ситуація трапилася у потязі сполученням Одеса-Дніпро
Пасажир "Укрзалізниці" поскаржився на занадто високу температуру у поїзді. Термометр показав 26 градусів тепла. І це лише у коридорі.
Як йдеться у дописі пасажира, у самому купе було ще спекотніше. Чоловік також прикріпив фото термометра.
"Заздрите? І це +26 вже в коридорі, скільки в купе – навіть боюся припустити. Куди там "Укрзалізниця" та її норми вагонної температури. Хоча, може, це мені тільки це все здається ненормальним, напевно знайдуться бабусі, які вічно замерзають, яким буде холодно", - розповів пасажир.
У компанії пообіцяли розібратися та не допускати подібних випадків у майбутньому. Також пасажира попросили надати детальні дані щодо поїздки (дата, номер потягу, маршрут курсування та номер вагона).
"Нам дійсно прикро, що ви зіткнулися з цією ситуацією. Ми подбаємо про те, щоб не допускати подібних випадків у майбутньому. Інформація вже передана у відповідний підрозділ", - йдеться у повідомленні.
Загальна температура повітря в вагонах класу люкс та купе відповідно до законодавства має бути не більше 26 градусів, а в плацкартних вагонах повинна працювати вентиляція. Дізнатись температуру у вагоні можна за допомогою термометра, який мусить висіти у кожному вагоні. В плацкартних вагонах градусник знаходиться зверху, біля місця №2, в купейних – висить десь посередині вагона. Якщо термометра немає – залишайте скаргу в книзі скарг, що знаходиться у начальника поїзда і штабному вагоні.
Відповідно до додатка 6 Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України у всіх вагонах класу купе та люкс поїздів кондиціонування є базовою послугою. У регіональних експресах кондиціонер має бути встановлений лише в першому класі. В плацкартних вагонах обов’язково має працювати вентиляція. Щоб перевірити чи вона працює, на стелі ви маєте побачити решіточки. Простягніть туди руку і відчуйте чи дує звідти повітря. Якщо дує – то вентиляція включена, якщо не дує – тоді виключена і вам потрібно у провідника вимагати її включити.
У випадку відмови провідника включити – підходьте до начальника поїзда і вимагайте книгу скарг. Як правило після цього в вагон направляють електромеханіка, який і запускає в роботу вентиляцію. Якщо ж вас просять не записувати скаргу, або перевели в інший вагон де прохолодніше – є гарячі лінії "УЗ", куди варто залишати звернення – при цьому вказавши, що до провідників немає претензій, адже за це відповідають робітники депо. У будь-якому випадку варто запам’ятати простий і дієвий алгоритм скарг: провідник-начальник поїзда з книгою скарг-відео\фото фіксація та скарги на гарячі лінії (посилання).
Нагадаємо, "Укрзалізниця" запустила потяг зі столиці до Ізюма. Крім того, УЗ вперше з початку війни запустила потяг в Херсон.
Також Інформатор писав, які шість речей можна вимагати в потязі.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.