Ощадбанк відмовляється повертати киянину 49 300 гривень, які зникли з кредитної картки - що вирішив суд

Ощадбанк автоматично збільшив кредитний ліміт до 50 тисяч гривень без його погодження

Ощадбанк
Чоловік вимагає Ощадбанк повернути викрадені з його кредитки кошти у розмірі 49 300 гривень

Чоловік втратив з кредитної картки 49 300 гривень. Він звертався з заявою до Ощадбанку, але йому не повертають кошти. Про це йдеться у рішенні Шевченківського районного суду Києва, опублікованому 2 квітня 2025 року. 

18.06.2019 року чоловік звернувся до відділення AT «Ощадбанк» з метою відкриття банківської карти для отримання заробітної плати. Йому видали кредитну карту, типу MasterCard World Debit MyCard та зазначили, що цього передбачає процедура, оскільки відкриття карти для заробітної плати вимагає автоматичного відкриття і кредитної карти з лімітом у 5 тисяч гривень. Проте, 30.11.2021 року кредит було автоматично збільшено банком до 50 тисяч гривень без його погодження. 11.09.2022 року з рахунку невідомими особами було знято кредитні кошти у сумах 19 500 гривень, 19 300 гривень та 10 500 гривень.

Чоловік звернувся до підрозділу поліції та повідомив про обставини, що свідчать про вчинення кримінального правопорушення, на підставі чого до ЄРДР було внесено відомості від 08.10.2022 року. 21.09.2022 року він подав до АТ «Ощадбанк» заяву про те, що з кредитної картки без його відома було знято кошти, а також просив не нараховувати відсотки за користування коштами, які знаходяться на кредитній карті. На що отримав відповідь про те, що нібито ним не було дотримано умов договору і розголошено третім особам ідентифікаційні та авторизаційні дані, за що клієнт відповідає персонально, а банк своєю чергою за це відповідальності не несе. Разом з тим, нарахування відсотків по кредиту припиниться у випадку повного його погашення, або ж на підставі рішення суду.

"Про збільшення розміру кредитного ліміту позивач був повідомлений належним чином, проведення спірних транзакцій було здійснено після його реєстрації в мобільному додатку «Мобільний Ощад», реєстрація та вхід до якого відбулись коректно з використанням фінансового номера телефону позивача та підтверджені біометрією або кодом доступу. Отже, позивачем не надано доказів на підтвердження вчинення відповідачем дій чи бездіяльності, які сприяли втраті, незаконному використанню персонального ідентифікаційного номера (коду) або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції за кредитною карткою", - заявили в Ощадбанку.

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Він не надав доказів на підтвердження того, що транзакції коштів з рахунку були здійснені не ним, а з вини банку матеріали справи не містять. 

"В матеріалах справи відсутні докази про те, що позивач 12.09.2022 року після проведення оскаржуваної операції звертався до банку із заявою про блокування рахунку. Крім того, з матеріалів справи слідує, що позивач звернувся до із заявою до банку 12.09.2022 року, тобто на наступний день, як йому стало відомо про ці обставини, поряд з цим не заблокував картку", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube