Пенсіонер вимкнув інтернет, а Київстар все одно зняв 60 гривень за «безлім»

У Київстар відреагували на скаргу чоловіка

Київстар
Київстар безпідставно списав з рахунку чоловіка 60 гривень

Чоловіку прийшло повідомлення від Київстару, що він використав тарифні байти і на цей день йому дали платний безліміт за 20 гривень. Клієнт припинив користуватися мобільним інтернетом та відключив його. Згодом дізнався, що з його рахунку безпідставно було списано 60 гривень. Відповідний коментар залишив 24 листопада під публікацією компанії.

Він неодноразово звертався до операторів Київстар. Йому вказали, що від нього немає необхідної заявки на повернення коштів. 

"Як Київстар займається шахрайством з пенсіонерами. Саме пенсіонери, в більшості, мають на мобільних телефонах невеликі тарифні плани і саме в них встановлений не безлімітний інтернет. Я пенсіонер, користувач смартфоном слабенький. І тарифний пакет слабенький. Прийшло повідомлення від Київстару, що я використав тарифні байти і мені на цей день дали платний безліміт за 20 гривень. Сприйняв це як слід і перестав користуватися мобільним інтернетом. Приходить повідомлення такого ж змісту. Відключаю мобільний інтернет на телефоні. Наступного дня приходить повідомлення такого ж змісту. Телефоную оператору Київстар, який перевіряє надану інформацію, повідомляє, що вона відповідає дійсності, обіцяє, що такого неподобства більше не буде, що він передасть отриману інформацію, куди слід і я отримаю відповідь. І наступного дня отримую повідомлення того ж змісту. Телефоную оператору Київстар, який перевіряє надану інформацію, підтверджує її і говорить, що для гарантії, краще буде, якщо він заблокує мені мобільний інтернет. За три дні з мого рахунку безпідставно зняли 60 гривень. Наступного дня, понеділок, 24 листопада, відповіді немає. Телефоную оператору, який відповідає, що так все, що я їй сказав вірно, але гроші мені не повернули, тому що немає необхідної заявки і вона зараз її виконає. А тепер скажіть, як ви думаєте, скільки пенсіонерів не стали домагатися правди з такого приводу і скількох Київстар надурив?", - цікавиться чоловік. 

Реакція Київстар

У Київстар відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що для тарифікації і надання пакета інтернету, не обов'язково власноруч заходити до інтернету, вихід в інтернет рахується навіть тоді, коли в абонента оновлюється погода на телефоні, або надходять повідомлення з месенджерів, реклама, та інші додатки.

"Розуміємо вашу ситуацію, для тарифікації і надання пакета інтернету, не обов'язково власноруч заходити до інтернету, вихід в інтернет рахується навіть тоді, коли у вас оновлюється погода на телефоні, або надходять повідомлення з месенджерів, реклама, та інші додатки. Якщо вам не потрібен інтернет на телефоні, ми радимо відключити 4G зв'язок в налаштуваннях телефона і включити суто 2G, та відключити мобільні дані саме в налаштуваннях телефона (не в шторці). Стосовно запиту на повернення, радимо звернутись до нас у приватні повідомлення, щоб ми перевірили сам стан заявки", - заявили у Київстар. 

 

Читайте нас у Facebook

Image
Оперативні новини: Україна, світ, війна. Підпишись 👇

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити