Чоловік через шахраїв втратив з кредитки кошти у сумі 175 тисяч гривень
ПриватБанк виставив чоловіку заборгованість у розмірі 249 983 гривень. Однак він відмовляється закривати кредит, який виник через шахраїв, що заволоділи коштами з його рахунку в сумі 175 тисяч гривень. Про це йдеться у рішенні Великомихайлівського районного суду Одеської області, опублікованому 24 червня 2025 року.
Чоловік підписав заяву від 13.06.2019 року та приєднався до умов та правил надання банківських послуг, на підставі яких йому було відкрито картковий рахунок та видано кредитну картку Універсальна зі строком дії - 04/23, на яку було встановлено початковий кредитний ліміт, який надалі збільшився до 200 тисяч гривень. В процесі користування рахунком відбулася зміна відсоткової ставки до 42% річних та 15.08.2022 року він підписав заяву про приєднання до умов та правил надання банківських послуг, на підставі якої погоджені інші суттєві умови користування картковим рахунком. Клієнт ухиляється від виконання своїх зобов'язань, в результаті чого утворилась заборгованість за кредитним договором б/н від 13.06.2019 року у розмірі 249 983 гривень.
03.04.2024 року чоловік надав до суду відклик на позовну заяву, в якому позов не визнав посилаючись на те, що він своїми діями не сприяв будь-яким чином передачі свого логіну та паролю у системі «Приват-24» третім особам, не розголошував третім особам інформацію про номери карткових рахунків, пін-коди та іншу конфіденційну інформацію. Картки не губилися, доступу до них треті особи не мали. На початку травня 2023 року переглядав новини у Facebook, де мав акаунт на власне ім'я, після чого натрапив на оголошення про отримання грошової допомоги за програмою президента України «Є-Допомога» у розмірі 12 тисяч гривень від невідомої особи, та надалі перейшов за посиланням, яке було вказане в оголошенні, та оформив відповідну заявку на отримання допомоги, увівши свої анкетні дані та номер телефону, який є фінансовим номером та прив'язаний до інтернет-банкінгу «Приват-24». Після цього, на телефон надійшло смс-повідомлення з інформацією про те, що мобільний рахунок за номером було поповнено двома платежами на 1 700 гривень та 62 гривень, але не розібравшись в ситуації, подумав, що це хтось помилково поповнив йому рахунок. Надалі на телефон надходили смс-сповіщення від АТ КБ «ПриватБанк» з інформацією про підтвердження невідомих операцій, але він нічого не здійснював, та свій мобільний пристрій нікому не передавав. Крім того, 20.05.2023 року перевірив кредитну картку та виявив, що на ній відсутні кошти, хоча із кредитного ліміту у 200 тисяч гривень особисто скористався лише 25 тисяч гривень, звернувшись до відділення банку дізнався від працівників банку, що невідомі особи здійснили несанкціонований вхід до «Приват-24», після чого кошти в сумі 175 тисяч гривень з кредитної картки перерахували на картку для виплат, змінивши пін-код від останньої, а також скористалися нею та розпорядилися вказаною сумою на власний розсуд, а саме здійснювали зняття в банкоматах та розраховувалися за товари та послуги.
Суд відмовив ПриватБанку в задоволенні позову. Чоловік не вчиняв дій, спрямованих на списання чи переказ коштів з його карткового рахунка
"Відповідач не вчиняв дій, спрямованих на списання чи переказ коштів з його карткового рахунка, а позивач не надав доказів на підтвердження вчинення відповідачем дій чи бездіяльності, які сприяли втраті, незаконному використанню ПІН-коду або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції за кредитною карткою. Враховуючи вказані норми матеріального права, встановивши фактичні обставини справи, які мають суттєве значення для її вирішення, зокрема, несанкціоноване списання коштів з рахунку відповідача, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог через їх необґрунтованість", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.