“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Ще триває пік споживання пального
В Україні найближчі два тижні ціни на пальне знижуватися не будуть. Однак з початком свят обсяги споживання пального зменшаться, а це і вплине на вартість. Водії відчують зміни у січні.
Про це заявив директор групи компаній Prime Дмитро Льоушкін, пише "Еспресо". Ще триває пік споживання пального.
"Найближчі два тижні будуть важкими. Ще триває пік споживання пального, тому що зараз йде збір кукурудзи та соняшника, а це теж збільшило навантаження на паливний ринок. Також Європа нас зараз не балує вільними обсягами, бо їх немає через те, що 5 грудня вступило у дію нафтове ембарго. Відповідно, у Європі нема зайвої сировини на перероблення", - прокоментував Льоушкін.
Він додав, що доставка нафти танкерами з Саудівської Аравії є поки новою логістикою і ще невідпрацьована, щоб європейські НПЗ (нафтопереробні заводи, - ред.) могли стати на ті самі обсяги, які виробляли до нафтового ембарго. Зрозуміло, що на це потрібен деякий час.
"Тому два тижні будуть важкими й ціни точно не будуть знижуватися, але з початком свят, можливо, десь за три тижні, коли почнуть знижуватися обсяги споживання, то і ціни можуть зменшитися. Я прогнозую зниження ціни на пальне у січні", - сказав Льоушкін.
Війна змусила українців мати аварійний запас пального. Через накопичення цих обсягів був такий гострий дефіцит продукту у травні та червні. Тож, прогнозувати повторення такої ситуації важко. Ворог позбавив нас 100% довоєнних джерел надходження продукту. Наша країна побудувала новий ринок пального. Тепер щонайменше на 40% ринок насичується постачанням автомобільним транспортом. Як безкоштовно отримати пальне ми писали тут.
Нагадаємо, в Україні вирішили повернути акцизи на пальне. Крім того, українське посвідчення водія адаптували до документів ЄС.
Також Інформатор писав, чому дешевшає нафта.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.