Чоловік заплатив за інтернет та ТВ від «Київстар», проте послуги не отримав: чи зміг він забрати гроші через суд

Читать на русском

Клієнт чекав, але не дочекався на інтернет від «Київстар»

Читать на русском
Чоловік заплатив за інтернет та ТВ від «Київстар», проте послуги не отримав: чи зміг він забрати гроші через суд
В компанії очікували отримати більше грошей від клієнта

Клієнт чекав, але не дочекався на інтернет від «Київстар»

За версією клієнта він сплатив компанії все, що було потрібно. Однак в «Київстарі» вважали, що чоловік замовив більше, ніж сплатив. І готові були повернути йому гроші без суду. Проте, без Феміди не обійшлося і вона стала на бік клієнта.

У січні 2019 року чоловік замовив у «Київстарі» послуги «Домашній інтернет» та «Київстар ТБ». Для цього він сплатив авансову плату за місяць в розмірі 430 грн. З цієї суми 220 грн він заплатив за телебачення від мобільного оператора, ще 180 грн – за інтернет і 30 грн за оренду обладнання.

Однак через день компанія відключила чоловіка від цих послуг. На скаргу в «Київстарі» відповіли, що чоловік сплатив недостатньо коштів, щоб користуватися інтернетом та дивитися ТВ. Проте перед підключенням у сервісному центрі клієнта запевнили, що загальний розмір плати становить саме 430 грн. Крім того, на інтернет-сайті компанії була інформація про акційну послугу, в якій йшлося про два безплатні місяці користування інтернетом та телебаченням, а наступні два мали надаватися за пів ціни.

Через непорозуміння чоловік попросив компанію повернути його гроші. Розв'язати питання мирним шляхом не вийшло, тому суперечку став розглядати суд.

Що було у суді

У своєму позові чоловік просив суд стягнути з оператора 537,50 грн. З них 430 грн – це була вартість неотриманих послуг, а 107,50 грн - штраф.

Судді чоловік пояснив, що підписуючи замовлення в «Київстар», він замовляв послугу «Домашній Інтернет» вартістю 180 грн та «Київстар ТБ» за 220 грн. Ще домовилися про оренду обладнання за 30 грн. Тобто в сумі вартість послуг становила 430 грн. Тому в січні він вніс початковий платіж на рахунок компанії й це підтверджувалося дублікатом квитанції та листом заступника керівника департаменту по вдосконаленню бізнес-процесів і технології ПриватБанку.

Те, що чоловік замовив у них послуги в «Київстар» не заперечували. Проте в них були інші розрахунки. За версією мобільного оператора, чоловік нібито замовив послугу «Домашній Інтернет» за 180 грн на місяць, «Київстар ТБ» за 220 грн на місяць та ще додав до цього додатковий пакет «КіноХіт» вартістю 69 грн на місяць. Таким чином, у компанії арифметика виходила інша і клієнт мав сплатити 469 грн, а ні 430 грн. За версією компанії, через недостатність коштів чоловік і не отримав доступ до інтернету та телебачення.

Крім того, в «Київстар» були готові повернути гроші. Для цього чоловік мав би надати компанії всі необхідні документи.

Супереч цим заявам чоловік показав рахунок-фактуру, виписану на його ім`я. В ній була вказана вартість послуг – саме 430 грн. Проте на підтвердження своєї версії представники «Київстару» доказів не надали. Тому у серпні 2020 року суддя Шевченківського райсуду Києва вирішив, що мобільний оператор має повернути клієнтові 430 грн та сплатити йому 107,50 грн штрафу.

В компанії не погодилися з цим рішенням та подали на нього скаргу. Там вважали, що наявність рахунку-фактури свідчила про внесені чоловіком кошти. Однак в ньому не зазначено, які саме послуги були замовлені. Проте суддів ці доводи не переконали. Та в листопаді 2020 року Київський апеляційний суд ухвалив залишити рішення на користь чоловіка без змін.

Компанія вирішила піти до Верховного Суду. Проте там справу розглядати не стали через те, що вода була малозначна.

Інформатор писав, що клієнт вимагав від «Київстар» сплатити мільйон гривень через відсутність інтернету.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.