В компанії зробили перерахунок і запропонували знижку
Чоловік чекав на інтернет від «Київстару» та двічі поповнював рахунок. Проте, щось пішло не так і в компанії грошей не побачили. Коли стали розбиратися, то визнали - сталася аварійна ситуація. У «Київстарі» зробили перерахунок і запропонували клієнту отримати послугу зі знижкою. Але він пішов до суду.
Мешканець Чернігова 1 та 5 травня 2021 року сплатив за інтернет від «Київстар» по 60 грн. Однак дивитися фільми та спілкуватися в соцмережах він не зміг. Виявилося, що його було відключено від інтернет-зв`язку через те, що кошти нібито не надійшли на його рахунок. Це підтвердили у розмові й працівники мобільного оператора. За їх словами «система не бачила його оплат».
Проте в інших мешканців під’їзду інтернет був і це було несправедливо. За словами чоловіка у середині травня під час розмови з оператором «Київстар» він отримав такий стрес, що був змушений звернутися до лікаря невролога.
У компанії пояснили, що у квітні 2021 року в «Київстар» була зафіксована аварійна ситуація. Вона була викликана плановими роботами в мережі. Через це у деяких абонентів, які були підключені до того ж тарифного плану, як і в чоловіка, не перенеслась акційна знижка.
Тому послуга доступу до інтернету була фінансово заблокована, попри внесену плату. Але коли чоловік звернувся до компанії, оператор перерахував оплату з урахуванням штрафу у розмірі 25% за кожну добу без інтернету на суму 99,68 грн.
Наприкінці травня інтернет знов став доступний, проте чоловік ним не користувався. Вже в липні оператор «Київстар» подзвонив та нагадав клієнту про те, що «Домашній Інтернет» працює. І він може під'єднати додаткову знижку на її оплату. Але чоловік категорично відмовився від послуги та подав позов до суду.
Клієнт вимагав від «Київстар» відшкодувати 1 000 000 грн моральної шкоди, зобов`язати зробити перерахунок з урахуванням днів відключення інтернету за травень 2021 року. Та усунути всі недоліки для постійного та безперебійного надання інтернету за своєю адресою.
На це в компанії відповіли, що у вказаний період травня 2021 року особовий рахунок чоловіка як за абонентом не був зареєстрований. Тобто він не подавав до «Київстару» дані про себе для реєстрації як абонента «Домашнього інтернету». Тому доступ до мережі він отримував анонімно. А раз так, то невідомо, що саме його права були порушені. До того ж чинним законодавством не передбачено можливість відшкодування абоненту завданої моральної шкоди.
Однак чоловік не полінився та зробив відео того, як погано у нього працював інтернет. І надав запис телефонної розмови з працівником «Київстару», де скаржився на низьку якість та відсутність доступу до всесвітньої мережі. Він також надав висновок лікаря з медичної картки, де скаржився на погіршення стану після стресів у травні, у зв`язку з чим йому виписали рецепт. При цьому, згідно з виписним епікризом, погіршення його стану здоров`я є наслідком перенесених закритих черепно-мозкових травм у 2013, 2014, 2015, 2016 роках. А не через відсутність інтернету.
Як встановив суд, «Київстар» завчасно попередив про проведення планових робіт з оновлення ІТ систем на своєму офіційному сайті. Після усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі компанія зробила перерахунок. Відтоді на особовому рахунку чоловіка було 103,55 грн. Однак скільки його не запрошували, він відмовлявся користуватися вдома інтернетом від «Київстар».
До того ж суд не знайшов зв`язку між погіршенням самопочуття чоловіка та відсутністю можливістю користуватися інтернетом. Тому у листопаді 2021 року суддя Новозаводського районного суду Чернігова вирішила, що «Київстар» не має виплачувати чоловікові мільйон гривень.
Ображений клієнт намагався оскаржити це рішення, проте суд вимагав виплавити недоліки у документах. Останнє, що відомо з судового реєстру, це те, що змінити рішення на свою користь у чоловіка не вийшло.
Інформатор писав, що «Київстар» з 1 грудня змінить вартість деяких послуг.