Автобус зламався і надовго застряг посеред дороги: куди скаржитись пасажирам

При поломці рейсового автобуса перевізник повинен негайно направити інший автобус і доставити пасажирів до пункту призначення або автовокзалу, чинним законодавством України встановлено гарантію швидкої заміни транспортного засобу у разі поломки або аварії

Автобус Фото: Укртрансбезпеки
Автобус Фото: Укртрансбезпеки

Автобус, що прямував до Чорногорії, 13 липня зламався в дорозі. Пасажири звернулися до Укртрансбезпеки зі скаргою. Інспектори Укртрансбезпеки склали акт на перевізника за абз. 6 та абз. 8 ч.1 ст. 60 ЗУ «Про автомобільний транспорт», що передбачає штраф у розмірі 34 000 грн. Про це 14 липня повідомили в Укртрансбезпеки

“13 липня, близько 18:00, на Лінію інформаційної підтримки +380443504304, звернулися пасажири автобусу, який слідував до Чорногорії. Заявники повідомили, що вони перебувають на автозаправці у м. Мукачево і що їхній автобус зламався. Перевізник обіцяє їм надати автобус на заміну з 10:00 години ранку. В салоні автобусу перебуває 45 пасажирів, серед яких неповнолітні діти. Інформацію було передано до Відділу державного нагляду (контролю) у Закарпатській області. Працівники відділу прибули на місце знаходження автобусу для з'ясування ситуації. Інспектори зв'язалися з перевізником щодо вирішення питання із заміни автобусу. Перевізник повідомив, що з Івано-Франківська вже виїхав новий автобус. Також інспектори перевірили документи на підставі яких здійснювалося перевезення пасажирів. Було виявлено, що водій використовував чіп-картку іншого водія, чим порушив вимоги ст. 53 ЗУ « Про автомобільний транспорт»”, - йдеться в повідомленні.

Укртрансбезпека нагадує: при поломці рейсового автобуса перевізник повинен негайно направити інший автобус і доставити пасажирів до пункту призначення або автовокзалу. Чинним законодавством України встановлено гарантію швидкої заміни транспортного засобу у разі поломки або аварії. Повідомити про порушення на транспорті можна за посиланням

Що робити, якщо водій відмовив у пільговому проїзді

В Україні є категорія громадян, які мають право на пільговий проїзд. Проте, інколи трапляються випадки, коли водій відмовляє у безкоштовному перевезенні. За захистом своїх прав ви можете звернутися із скаргою або заявою до Укртрансбезпеки, працівників поліції чи до транспортного відділу міської ради.

Укртрансбезпека нагадує, якщо вам безпідставно відмовили у безоплатному проїзді необхідно:

  • дізнатися контактні дані перевізника (інформація, як правило, розміщена біля водія);
  • прізвище, ім'я та по батькові водія;
  • записати номер ТЗ;
  • запам'ятати час та маршрут, зберегти квиток;
  • у разі звернення до суду необхідна наявність свідків.

До скарги/заяви обов'язково потрібно додати копію посвідчення, що підтверджує право на пільговий проїзд та копію квитка.

Слідкуйте за нами у Telegram

Image
Оперативні новини та разбори: Україна, світ, війна

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube