У Київстар проігнорували скарги абонентів
Абоненти звинувачують Київстар у шахрайстві. Оператор підключає без попередження послугу, що призводить до постійного списання коштів. Відповідні скарги користувачі опублікували на своїх Facebook-сторінках.
Чоловік скаржиться, що Київстар активував йому акційний пакет Київстар ТБ Сімейний, за який тепер списують по 150 гривень. Однак ця послуга йому не потрібна.
"Київстар реально почав агресивний заробіток на нас з вами. Схема максимально проста та нахабна: без вашого побажання та не узгоджуючи з вами, вмикається акційна послуга, яка є безоплатно дійсна протягом певного, невеликого проміжку часу. Між купою спаму в сповіщеннях, на які ви вже просто не звертаєте уваги, проскакує повідомлення про такий факт. Потім термін безоплатного користування спливає, й з вашого рахунку просто починають списувати додаткові суми. В моєму випадку було активовано акційний пакет Київстар ТБ Сімейний, абсолютно мені не потрібний, за який тепер списують по 150 гривень. Оператор на запитання "на якій підставі пакет було підключено" змогла відповісти тільки питанням: чи є ще у мене запитання... А на питання: чи не було б правильним отримати згоду користувача на надання додаткових послуг за додаткову оплату, відповідь була наступною: "інформування про підключення послуг не передбачено, в майбутньому уважно слідкуйте за змінами за вашим номером". Шкода, що окрім відчутно зіпсованого останніми місяцями зв'язку та мобільного інтернету, додалося подібне свавілля. Отож послуги компанії Київстар категорично не рекомендую, та й надалі вже без моїх грошей", - повідомив чоловік.


Інший чоловік також звернув увагу на те, що Київстар підключає непотрібну послугу, а згодом з рахунку починають зникати кошти. Він радить уважно перевіряти сповіщення оператора, аби не втрачати кошти.
"Обережно шахраї! Дуже солідна компанія ПРАТ "Київстар" повертається до схем, якими заробляли оператори мобільного зв'язку на початку двотисячних. Накидають якусь нікому невідому і непотрібну послугу від буцімто партнерського застосунку, якого абонент і в очі не бачив. А потім потихеньку списують на це кошти з рахунку. Або й не потихеньку, залежно від наявності коштів. Що це як не шахрайство? Я уявляю собі скільки людей похилого віку не читають отаких сповіщень. А тоді поповнили рахунок і бац - грошей на підключення тарифного плану вже не вистачає. Будьте пильні! Перевіряйте в себе та своєї родини чи не підключені отакі шахрайські послуги. Бо видно, що в керівництва Київстару немає нічого святого і вони зроблять все, щоб будь-яким шляхом видурити в кожного зайві 20 гривень за "послуги" про які ви і знати не будете", - скаржиться чоловік.

У Київстар проігнорували скарги чоловіків, які вони залишили в соціальній мережі Facebook. Однак раніше одному з них оператор вказував на тому, що "інформування про підключення послуг не передбачено, в майбутньому уважно слідкуйте за змінами за вашим номером".
Відключити послугу Київстар ТБ можна через Мій Київстар або за номером 466.
Про підключені послуги за номером можна дізнатися у додатку Мій Київстар. Для цього зайдіть у розділ Послуги.