"На сьогодні секретар РНБО сформулював цей пункт як «інформаційна твердість». Це загальна історія, до якої залучені різні структури, зокрема обидві розвідки, а також СБУ"
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Ця пісня про добрі і світлі почуття. Мені сподобалось слово “Неабищо”, бо воно не звичне, ми так називаємо людей які нам подобаються, чи яких ми кохаємо. Мене називали “моє неабищо”, мені це сподобалось, тому що я відчула в цьому слові певну унікальність, милозвучність. Це слово і смішне, і дивне, але дуже моє”, - коментує TAYANNA.
Фахівці займалися проведенням кампанії від розробки креативної ідеї до придбання до останнього пункту акції
Компанія Glovo відома інноваційним розвитком та цікавими колабораціями. Наприклад, у минулому році відбувся розіграш автомобіля серед спільних клієнтів сервісу та Mastercard. Для проведення промокампанії запросили маркетингову агенцію Promodo. Фахівці провели акцію під ключ: від розробки креативної ідеї до придбання та розіграшу автомобіля. Як вдалося поєднати пропозиції двох великих брендів та залучити користувачів — далі у статті.
Велика міжнародна мережа Glovo працює у більш ніж 140 містах по всьому світу. П'ять років тому сервіс доставки з’явився в Україні та обрав своїм слоганом «Везе тобі все!» Очікування споживачів справдились: бренд дійсно створив платформу, яка об'єднала клієнтів, локальний бізнес та кур'єрів. Зараз Україна — п'ята за обсягом замовлень і дуже перспективна для розвитку. Загалом компанія намагається позитивно впливати на місцеві громади, а своєю місією бачить надання кожному легкого доступу до будь-якого товару чи послуги.
Розіграш автомобіля у 2023 році мав на меті заохотити користувачів мобільного додатку Glovo до оплати карткою Mastercard. Задача агенції полягала у створенні виразного меседжу про можливість отримати не тільки своє замовлення, але й призи від організаторів. Колаборація охоплювала дві масштабні аудиторії та створювала ефективну синергію брендів.
Команда Promodo запропонувала творчу адаптацію гасла компанії і привнесла в ключове повідомлення вайб щастя від виграшу. Тепер клієнтам сервісу «і везе, і щастить». В новому слогані вдало обіграли подвійне значення слова «везти»: і переміщати, і фортунити.
Для підвищення зацікавленості аудиторії до гран-прі додали 30 тисяч безкоштовних доставок. У візуальних образах використали впізнавані яскраво-жовті відтінки та логотип з навігаційною позначкою. У проморолику з подарункової коробки з’являлося симпатичне авто — також канаркового кольору. Турботу про пошуки, купівлю, розіграш, оформлення та передавання головного призу взяла на себе агенція.
Легендарний рюкзак Glovo гарний сам по собі, а фахівці Промодо зробили його ще краще. Жовтого красеня змоделили в 3D — і він став зіркою рекламної кампанії. Не забули й про Mastercard — у ролику дива виграшів можливі тільки за умови її використання.
Glovo x Mastercard advertising from Promodo Brand & Content on Vimeo.
Більше кейсів та медійної інформації можна знайти на сайті https://www.promodo.ua/service-package/creative-media та залишити запит на комунікацію.
Завдяки продуманій та влучній ідеї до промокампанії залучились 195 335 учасників. Як і було обіцяно, 30 тисячам поталанило виграти безкоштовні доставки, а головний щасливчик отримав автомобіль. Завжди вимогливі представники Glovo не стримували емоцій у відгуках про співпрацю. «Це респект», «вогонь», «крафт найвищого рівня», «супер-чудово» — такими були оцінки агенції Promodo.