Агенція Promodo розробила креативну промокампанію під ключ для Glovo

Фахівці займалися проведенням кампанії від розробки креативної ідеї до придбання до останнього пункту акції

Promodo та Glovo
Агенція Promodo займалася креативною кампанією для Glovo

Компанія Glovo відома інноваційним розвитком та цікавими колабораціями. Наприклад, у минулому році відбувся розіграш автомобіля серед спільних клієнтів сервісу та Mastercard. Для проведення промокампанії запросили маркетингову агенцію Promodo. Фахівці провели акцію під ключ: від розробки креативної ідеї до придбання та розіграшу автомобіля. Як вдалося поєднати пропозиції двох великих брендів та залучити користувачів — далі у статті.

Glovo — більше, ніж просто доставка

Велика міжнародна мережа Glovo працює у більш ніж 140 містах по всьому світу. П'ять років тому сервіс доставки з’явився в Україні та обрав своїм слоганом «Везе тобі все!» Очікування споживачів справдились: бренд дійсно створив платформу, яка об'єднала клієнтів, локальний бізнес та кур'єрів. Зараз Україна — п'ята за обсягом замовлень і дуже перспективна для розвитку. Загалом компанія намагається позитивно впливати на місцеві громади, а своєю місією бачить надання кожному легкого доступу до будь-якого товару чи послуги.

Агенція Promodo розробила креативну промокампанію під ключ для Glovo 1

Розіграш автомобіля у 2023 році мав на меті заохотити користувачів мобільного додатку Glovo до оплати карткою Mastercard. Задача агенції полягала у створенні виразного меседжу про можливість отримати не тільки своє замовлення, але й призи від організаторів. Колаборація охоплювала дві масштабні аудиторії та створювала ефективну синергію брендів.

Подвійні сенси промокампанії

Команда Promodo запропонувала творчу адаптацію гасла компанії і привнесла в ключове повідомлення вайб щастя від виграшу. Тепер клієнтам сервісу «і везе, і щастить». В новому слогані вдало обіграли подвійне значення слова «везти»: і переміщати, і фортунити.

Агенція Promodo розробила креативну промокампанію під ключ для Glovo 2

Для підвищення зацікавленості аудиторії до гран-прі додали 30 тисяч безкоштовних доставок. У візуальних образах використали впізнавані яскраво-жовті відтінки та логотип з навігаційною позначкою. У проморолику з подарункової коробки з’являлося симпатичне авто — також канаркового кольору. Турботу про пошуки, купівлю, розіграш, оформлення та передавання головного призу взяла на себе агенція.

Легендарний рюкзак Glovo гарний сам по собі, а фахівці Промодо зробили його ще краще. Жовтого красеня змоделили в 3D — і він став зіркою рекламної кампанії. Не забули й про Mastercard — у ролику дива виграшів можливі тільки за умови її використання.

Glovo x Mastercard advertising from Promodo Brand & Content on Vimeo.

Більше кейсів та медійної інформації можна знайти на сайті https://www.promodo.ua/service-package/creative-media та залишити запит на комунікацію.

Результати та відгуки

Завдяки продуманій та влучній ідеї до промокампанії залучились 195 335 учасників. Як і було обіцяно, 30 тисячам поталанило виграти безкоштовні доставки, а головний щасливчик отримав автомобіль. Завжди вимогливі представники Glovo не стримували емоцій у відгуках про співпрацю. «Це респект», «вогонь», «крафт найвищого рівня», «супер-чудово» — такими були оцінки агенції Promodo.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube