“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Фахівці займалися проведенням кампанії від розробки креативної ідеї до придбання до останнього пункту акції
Компанія Glovo відома інноваційним розвитком та цікавими колабораціями. Наприклад, у минулому році відбувся розіграш автомобіля серед спільних клієнтів сервісу та Mastercard. Для проведення промокампанії запросили маркетингову агенцію Promodo. Фахівці провели акцію під ключ: від розробки креативної ідеї до придбання та розіграшу автомобіля. Як вдалося поєднати пропозиції двох великих брендів та залучити користувачів — далі у статті.
Велика міжнародна мережа Glovo працює у більш ніж 140 містах по всьому світу. П'ять років тому сервіс доставки з’явився в Україні та обрав своїм слоганом «Везе тобі все!» Очікування споживачів справдились: бренд дійсно створив платформу, яка об'єднала клієнтів, локальний бізнес та кур'єрів. Зараз Україна — п'ята за обсягом замовлень і дуже перспективна для розвитку. Загалом компанія намагається позитивно впливати на місцеві громади, а своєю місією бачить надання кожному легкого доступу до будь-якого товару чи послуги.
Розіграш автомобіля у 2023 році мав на меті заохотити користувачів мобільного додатку Glovo до оплати карткою Mastercard. Задача агенції полягала у створенні виразного меседжу про можливість отримати не тільки своє замовлення, але й призи від організаторів. Колаборація охоплювала дві масштабні аудиторії та створювала ефективну синергію брендів.
Команда Promodo запропонувала творчу адаптацію гасла компанії і привнесла в ключове повідомлення вайб щастя від виграшу. Тепер клієнтам сервісу «і везе, і щастить». В новому слогані вдало обіграли подвійне значення слова «везти»: і переміщати, і фортунити.
Для підвищення зацікавленості аудиторії до гран-прі додали 30 тисяч безкоштовних доставок. У візуальних образах використали впізнавані яскраво-жовті відтінки та логотип з навігаційною позначкою. У проморолику з подарункової коробки з’являлося симпатичне авто — також канаркового кольору. Турботу про пошуки, купівлю, розіграш, оформлення та передавання головного призу взяла на себе агенція.
Легендарний рюкзак Glovo гарний сам по собі, а фахівці Промодо зробили його ще краще. Жовтого красеня змоделили в 3D — і він став зіркою рекламної кампанії. Не забули й про Mastercard — у ролику дива виграшів можливі тільки за умови її використання.
Glovo x Mastercard advertising from Promodo Brand & Content on Vimeo.
Більше кейсів та медійної інформації можна знайти на сайті https://www.promodo.ua/service-package/creative-media та залишити запит на комунікацію.
Завдяки продуманій та влучній ідеї до промокампанії залучились 195 335 учасників. Як і було обіцяно, 30 тисячам поталанило виграти безкоштовні доставки, а головний щасливчик отримав автомобіль. Завжди вимогливі представники Glovo не стримували емоцій у відгуках про співпрацю. «Це респект», «вогонь», «крафт найвищого рівня», «супер-чудово» — такими були оцінки агенції Promodo.