Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
Востаннє судно рухалось у сторону румунського порту Констанца
Зерновоз зіткнувся з морською міною. Подія трапилась біля українського порту у Чорному морі. Судно Georgia S зазнало незначних ушкоджень.
Про інцидент біля українського порту пише Reuters. Судном володіє грецька компанія.
У виданні пишуть, що неназване джерело в українському уряді повідомило виданню, що балкер під прапором Ліберії зіткнувся з міною після того, як залишив український порт Південний. За даними MarineTraffic, востаннє судно рухалось у сторону румунського порту Констанца у п'ятницю, 17 листопада.
Власники судна, грецька компанія Seagate Navigation, не одразу відреагувала на запит журналістів агенції. Вона підтвердила власність морського зерновоза.
У виданні зазначали, що інциденти у Чорному морі почастішали. Російські загарбники і надалі продовжують мінування та несуть загрози торгівлі й цивільним судам в українських морських водах.
Спеціальні судна, які призначені для перевезення зерна називають морськими зерновозами. Вони мають ряд особливостей, які відрізняють їх від інших типів суден.
Зазвичай вони мають велику вантажність. Це дозволяє їм перевозити значні обсяги зерна. Загальна вантажність морських зерновозів становить від 50 до 100 тисяч тонн.
Для цього вони використовують спеціальні трюми, які обладнані для зберігання зерна. Трюми зерновозів зазвичай мають герметичні двері, які запобігають проникненню вологи і повітря.
Вони також мають спеціальні пристрої для завантаження і розвантаження зерна. Завантаження зерна на них здійснюється за допомогою кранів або конвеєрів. Розвантаження зерна здійснюється за допомогою спеціальних запірних пристроїв, які дозволяють вивільнити зерно з трюму.
Раніше, президент України Володимир Зеленський інформував, що росія втратила можливість використовувати Чорне море як відправну точку для дестабілізації регіонів світу. За його словами, це відбулося завдяки зусиллям України. Допомогло цьому в тому числі й створення першого в світі флоту морських дронів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.