Ощадбанк через ПФУ не закрив жінці рахунок та щомісячно списував 100 гривень за неактивність - реакція фінустанови

В Ощадбанку відреагували на скаргу жінки

Ощадбанк
Ощадбанк не закрив жінці рахунок через зарахування соцвиплати від ПФУ

Жінка вирішила закрити рахунок в Ощадбанку. Однак через зарахування соцвиплати від Пенсійного фонду цього не було зроблено. Фінустанова щомісячно списувала 100 гривень за неактивність рахунку. Відповідний коментар клієнтка залишила 23 жовтня під публікацією фінустанови.

Вона була впевнена, що рахунок закрито. Однак на ньому були кошти, за що Ощадбанк щомісячно списував комісію. 

"Сім років тому довелось відкрити рахунок в Ощадбанку для зарахування соціальних виплат, які отримувала близько двох років, потім вони припинились. Картки були закриті, додатком також припинила користуватись. Як виявилось, через 7 років рахунок не закрили, бо Пенсійний фонд зробив "прощальний подарунок" - зарахував ще одну виплату, про яку я навіть і не знала, бо смс від банку вже не надходили. Я ж впевнена, що рахунок закрито. А на рахунку є кошти, і Ощадбанк починає списувати комісію за неактивність рахунку (я ж ним не користуюсь, бо його ж закрила). Дізналась про списання з рахунку місяці чотири тому і тільки тому, що отримала від Ощадбанку повідомлення у Viber про зміну тарифів і застосування комісії за неактивність рахунку. Одразу незрозуміла, для чого мені ця інформація, я ж не користуюсь послугами банку. Але зателефонувала на гарячу лінію. І тут такий "сюрприз" - списують з мене по 100 гривень щомісячно за неактивність рахунку. На мій коментар "чому мене не повідомили", відповіли, що я відмовилась від смс від банку, тому мене і не інформували, а взагалі ви підписували комплексну заяву і там все прописано про тарифи банку і їх зміни. Ви серйозно?! Сім років тому я підписала і маю пам'ятати про ваші тарифи? При тому, що зверталась, щоб закрити рахунок. Що маю в сухому залишку: щоб закрити рахунок, мені треба йти до найближчого відділення. Ну ок. Звернулась до відділення, щоб закрити цей рахунок. Але щоб його закрити мені потрібно замовити нову карту, яка буде виготовлятись 10-14 робочих днів. Поки карти немає, рахунок закрити не можна, бо на ньому є залишки, які через касу зняти не можна, бо рахунок було відкрито в Херсоні і це неможливо через технічні налаштування програм в банку (зараз проживаю в Києві). За 14 днів поки буде виготовлятись картка, з мене знову спишуть комісію за неактивність рахунку. Миттєву картку видати не можна, бо непередбачено умовами тарифної моделі. Бог з нею з тією комісією, яку банк вже списував. Сама винна, не проконтролювала закриття рахунку. Але чому зараз я маю знову платити комісію через ваші недосконалі процеси і програми?", - цікавиться жінка. 

Реакція Ощадбанку 

В Ощадбанку відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що рахунок закривається за умови відсутності на ньому коштів.

"Дійсно, рахунок закривається за умови відсутності на ньому коштів. Обслуговування рахунків здійснюється згідно з умовами договору комплексного банківського обслуговування та відповідно до чинних тарифів. Комісія за обслуговування неактивного рахунку списується тільки тоді, якщо по рахунку та по картці не було жодних зарахувань та списань протягом останніх 12 місяців. Якщо ж на рахунку немає коштів, тоді в борг кошти не списуватимуться. Дана інформація вказана в тарифах банку, з якими завжди можна ознайомитися на сайті банку у відкритому доступі. Достатньо провести будь-яку операцію хоча б на 1 гривню, та рахунок буде вважатися активним. Інформування про списання комісій надсилається навіть якщо послуга смс не підключена, про що банк завжди інформує, але чому ви їх не отримали, цю інформацію рекомендуємо уточнювати в мобільного оператора", - заявили в Ощадбанку. 

Слідкуйте за нами у Telegram

Image
Оперативні новини та разбори: Україна, світ, війна

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити