Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
Створення сухого порту на Закарпатті відбувається для експорту зерна до країн ЄС
На Закарпатті з'явиться "сухий порт", що допоможе експортувати агропродукцію до країн Євросоюзу. Також його створення додасть понад 200 нових робочих місць. Порт планують побудувати у селі Горонда, що у Мукачівському районі Закарпаття.
Про це йдеться у пресцентрі Закарпатської обласної військової адміністрації. Відомо, що створення відбудеться спільно з італійськими інвесторами.
"Мультимодальний логістичний хаб для експорту зерна до країн ЄС з’явиться на Закарпатті. Над втіленням проєкту "Horonda Platform" у с. Горонда Мукачівського району працюють спільно з італійськими інвесторами", - повідомили у пресцентрі.
Наразі, за словами голови Закарпатської ОДА, це пріоритетне завдання для регіону. Адже логістичний хаб сприятиме розвитку експортного потенціалу України.
"Поява такого сухопутного зернового коридору в нашому регіоні - це пріоритетне завдання, яке має загальнодержавне значення. Цей проєкт особливо важливий в умовах війни. Ми вдячні за велику довіру керівництву країни та міжнародним інвесторам", - каже Віктор Микита.
Він також додав, що логістичний хаб дасть змогу місцевим агровиробникам розширити зовнішні ринки. У межах проєкту планують створити можливості з перевантаження сільгосппродукції, побудувати складські приміщення та розмістити контейнери для зерна, олії і не тільки.
Нагадаємо, що на початку жовтня усі три чорноморські порти України відновили приймання суден для експорту зерна. Всі судна, які прямують коридором і перебувають в українських портах, тепер відслідковують у цілодобовому режимі, доки вони не покинуть зону підвищеного ризику.
Натомість нещодавно поширились чутки, що Україна тимчасово зупинила рух через новий Чорноморський зерновий коридор. Причиною назвали загрозу з боку російських військових літаків. Але їх швидко спростували, зазначивши, що робота цивільних суден в українських портах продовжується з урахуванням військових обставин і погодних умов.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.