“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Створення сухого порту на Закарпатті відбувається для експорту зерна до країн ЄС
На Закарпатті з'явиться "сухий порт", що допоможе експортувати агропродукцію до країн Євросоюзу. Також його створення додасть понад 200 нових робочих місць. Порт планують побудувати у селі Горонда, що у Мукачівському районі Закарпаття.
Про це йдеться у пресцентрі Закарпатської обласної військової адміністрації. Відомо, що створення відбудеться спільно з італійськими інвесторами.
"Мультимодальний логістичний хаб для експорту зерна до країн ЄС з’явиться на Закарпатті. Над втіленням проєкту "Horonda Platform" у с. Горонда Мукачівського району працюють спільно з італійськими інвесторами", - повідомили у пресцентрі.
Наразі, за словами голови Закарпатської ОДА, це пріоритетне завдання для регіону. Адже логістичний хаб сприятиме розвитку експортного потенціалу України.
"Поява такого сухопутного зернового коридору в нашому регіоні - це пріоритетне завдання, яке має загальнодержавне значення. Цей проєкт особливо важливий в умовах війни. Ми вдячні за велику довіру керівництву країни та міжнародним інвесторам", - каже Віктор Микита.
Він також додав, що логістичний хаб дасть змогу місцевим агровиробникам розширити зовнішні ринки. У межах проєкту планують створити можливості з перевантаження сільгосппродукції, побудувати складські приміщення та розмістити контейнери для зерна, олії і не тільки.
Нагадаємо, що на початку жовтня усі три чорноморські порти України відновили приймання суден для експорту зерна. Всі судна, які прямують коридором і перебувають в українських портах, тепер відслідковують у цілодобовому режимі, доки вони не покинуть зону підвищеного ризику.
Натомість нещодавно поширились чутки, що Україна тимчасово зупинила рух через новий Чорноморський зерновий коридор. Причиною назвали загрозу з боку російських військових літаків. Але їх швидко спростували, зазначивши, що робота цивільних суден в українських портах продовжується з урахуванням військових обставин і погодних умов.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.