"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Створення сухого порту на Закарпатті відбувається для експорту зерна до країн ЄС
На Закарпатті з'явиться "сухий порт", що допоможе експортувати агропродукцію до країн Євросоюзу. Також його створення додасть понад 200 нових робочих місць. Порт планують побудувати у селі Горонда, що у Мукачівському районі Закарпаття.
Про це йдеться у пресцентрі Закарпатської обласної військової адміністрації. Відомо, що створення відбудеться спільно з італійськими інвесторами.
"Мультимодальний логістичний хаб для експорту зерна до країн ЄС з’явиться на Закарпатті. Над втіленням проєкту "Horonda Platform" у с. Горонда Мукачівського району працюють спільно з італійськими інвесторами", - повідомили у пресцентрі.
Наразі, за словами голови Закарпатської ОДА, це пріоритетне завдання для регіону. Адже логістичний хаб сприятиме розвитку експортного потенціалу України.
"Поява такого сухопутного зернового коридору в нашому регіоні - це пріоритетне завдання, яке має загальнодержавне значення. Цей проєкт особливо важливий в умовах війни. Ми вдячні за велику довіру керівництву країни та міжнародним інвесторам", - каже Віктор Микита.
Він також додав, що логістичний хаб дасть змогу місцевим агровиробникам розширити зовнішні ринки. У межах проєкту планують створити можливості з перевантаження сільгосппродукції, побудувати складські приміщення та розмістити контейнери для зерна, олії і не тільки.
Нагадаємо, що на початку жовтня усі три чорноморські порти України відновили приймання суден для експорту зерна. Всі судна, які прямують коридором і перебувають в українських портах, тепер відслідковують у цілодобовому режимі, доки вони не покинуть зону підвищеного ризику.
Натомість нещодавно поширились чутки, що Україна тимчасово зупинила рух через новий Чорноморський зерновий коридор. Причиною назвали загрозу з боку російських військових літаків. Але їх швидко спростували, зазначивши, що робота цивільних суден в українських портах продовжується з урахуванням військових обставин і погодних умов.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.