З Київського вокзала незабаром ходитиме ще один потяг до Варшави

Читать на русском

Це дозволить у 2-3 рази збільшити пропозицію місць для прямого сполучення між українською та польською столицями

Читать на русском
Укрзалізниця працює над розширенням прямого сполучення між Києвом та Варшавою
Укрзалізниця працює над розширенням прямого сполучення між Києвом та Варшавою

Це дозволить у 2-3 рази збільшити пропозицію місць для прямого сполучення між українською та польською столицями

Укрзалізниця працює над розширенням прямого сполучення між Києвом та Варшавою. 31 травня в рейс вирушив тестовий поїзд, сформований з 14 стандартних вагонів Укрзалізниці, щоб нарешті отримати погодження від польської сторони. 

Наразі прямий рейс Київ — Варшава — Київ лишається найдефіцитнішим напрямком. Щоденно тільки у мобільному застосунку УЗ реєструє понад 3 тис. запитів від пасажирів, які шукають квитки за цим сполученням, що в 10 разів перевищує пропозицію місць. Кількість місць обмежена тим, що на сьогодні польські залізничники пропускають за маршрутом Київ — Варшава лише спеціальні вагони «вужчого» габариту RIC, які мають 3-місні купе. 

“Раніше було проведено всі випробування, і ми розуміємо, що наші стандартні вагони можуть без перешкод долати відстань від Києва до Варшави та зворотно. Маю надію, що сьогодні останній тестовий заїзд, після якого ми отримаємо зелене світло від польської сторони. Це дозволить у 2-3 рази збільшити пропозицію місць для прямого сполучення між українською та польською столицями”, — зазначив голова правління АТ “Укрзалізниця” Євген Лященко.

Укрзалізниця вже відновила курсування всіх ремонтопридатних вагонів такого класу у своєму парку, звернулась до європейських партнерів щодо передачі таких вагонів, але їх не лишилось більше в наявності, а на замовлення та побудову нових піде понад 2 роки. Втім, це не зупинило українських залізничників, адже запит пасажирів спонукає знаходити нестандартні рішення. Майже рік тому Укрзалізниця ініціювала та постійно проводить роботу з польським залізничниками щодо реалізації цього проєкту.

Ще раніше проведено низку раундів переговорів та узгоджень між українськими та польськими залізничниками щодо сумісності стандартних вагонів Укрзалізниці з модернізованою польської інфраструктурою, отримано технічні погодження від польського регулятора UTK (Urząd Transportu Kolejowego). Також виконано тестовий заїзд поїзда, сформованого з вагонів стандартного для України габариту 1-ВМ. Ці вагони успішно пройшли весь маршрут від Києва до Варшави (із перестановкою візків на станції Ягодин).

На вимогу польської сторони впродовж останніх 2 днів тривали детальні заміри абсолютно всіх габаритів кожного вагона цього поїзда спеціально залученими польськими технічними фахівцями з українською командою залізничників, яка зараз перебуває на прикордонній станції Дорогуськ у Польщі.

Нагадаємо, що після повномасштабного вторгнення росії та зупинки авіаційного сполучення українські залізничники суттєво розширили мережу міжнародних маршрутів. Зокрема, з Польщею додано пряме сполучення між Києвом та Хелмом (2 щоденні рейси, які зручно стикуються із польськими рейсами на Варшаву), нічні рейси між Києвом та Перемишлем (2 «спальні» рейси на додаток до 2 рейсів Інтерсіті+), окрім столиці пряме сполучення отримали Харків (маршрут Харків — Хелм), Запоріжжя та Дніпро (Запоріжжя — Перемишль), Одеса (Одеса — Перемишль) на додаток до Вінниці, Хмельницького, Тернополя, Львова.

Як раніше повідомляв Інформатор, обирати квитки у вагон з кондиціонуванням можна у застосунку УЗ, на офіційному сайті та в чат-боті. Біля кожного вагону є відповідна позначка, яка допоможе зорієнтуватись під час купівлі квитків.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.