"Укрзалізниця" завершує підготовку потягів до літа: як обрати квитки у вагони з кондиціонуванням

Читать на русском

Роботи планують завершити до кінця травня

Читать на русском
Потяг Укрзалізниці
Близько двох тисяч вагонів підготували до літа. Фото: t.me/UkrzalInfo

Роботи планують завершити до кінця травня

Компанія "Укрзалізниця", котра раніше повідомила, які потяги курсуватимуть під час курортного сезону, майже завершила підготовку вагонів до літа-2023. Повністю завершити роботи планують до 31 травня.

Про це повідомила пресслужба УЗ у своєму телеграм-каналі. Зокрема, на разі з 2151 вагону компанія вже підготувала 1902, з них - 1064 з кондиціонуванням.

Як готуються залізничники до літнього сезону, чим саме вони займаються:

  • продувкою системи вентиляції вагонів;
  • очищуванням повітряних фільтрів вагонів;
  • розконсервуванням та дозаправленням системи кондиціонування повітря;
  • розконсервуванням вікон після зимового періоду;
  • перевіряють ходові частини вагонів, системи водопостачання і т.д.

Обирати квитки у вагон з кондиціонуванням можна у застосунку УЗ, на офіційному сайті та в чат-боті. Біля кожного вагону є відповідна позначка, яка допоможе зорієнтуватись під час купівлі квитків.

Які зміни відбулися в "Укрзалізниці" цього року

З травня компанія змінила правила повернення коштів за квитки. Тепер пасажирам повертають повну вартість за купе та половину за плацкарт.

Окрім того, "Укрзалізниця" оновила свій застосунок та почала аналізувати звернення пасажирів за допомогою ChatGPT.

Як писав Інформатор, на минулому тижні компанія повідомила, що запроваджує в тестовому режимі  жіночі вагони-купе.

Також ми повідомляли, що у червні цього року "Укрзалізниця" планує запустити тестовий контрейлерний потяг до країн Євросоюзу.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.