У ПриватБанку відреагували на скаргу військового
Військовий, який користується послугами ПриватБанку, скаржиться на перевірки за додатковими підтвердженнями. На його думку, підтвердження входу до Приват-24 дзвінком, або повідомленням є проблемою для тих, у кого немає доступу до мобільного зв'язку. Про свою історію він написав 17 липня на Facebook-сторінці.
Клієнт також звернув увагу на те, що ПриватБанк пропонує спеціальний депозит, як військовому. Однак, коли він вирішив підняти ліміт на переказ коштів, то його попросили прикріпити документи, щоб підтвердити доходи.
"ПриватБанк, як довго у вас буде додаткове підтвердження акаунту лише через смс і телефонний дзвінок? Велика кількість людей знаходиться в умовах, де інтернет лише зі Starlink. І, будемо чесні, ці люди роблять вам дуже вагомий оборот коштів. "Вам надійде код по смс". Смс? Телефонний дзвінок? Серйозно? Якщо вам мені треба запропонувати спеціальний депозит, то ви визнаєте, що в курсі, що я військовий, а якщо ліміт на переказ коштів підняти - то "прикріпіть скан особистих документів, щоб підтвердити вашу суму доходів", а те, що моя зарплата і доплата приходять від "військової частини такої то" - то ніби ви й не знаєте? А, ну і завжди повторюю: ваш голосовий помічник, як і чат-бот - жах. Але це я кожного разу говорю при спілкуванні з вашими представниками, це константа", - скаржиться військовий.
У ПриватБанку відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що перевірка за додатковим підтвердженням, необхідна банку, щоб переконатися, що вхід в Приват-24 здійснює саме власник акаунта.
"Перевірка за додатковим підтвердженням, необхідна нам, щоб переконатися що вхід в Приват-24 здійснює саме власник акаунта. Для тимчасового змінення способу підтвердження входу або платежу в Приват-24 потрібно мати доступ до камери та паспорту або картки, знати пін-код картки. Рекомендуємо вам звернутись в підтримку "Чат-Онлайн" pb.ua/chat", - заявили у ПриватБанку.
Для сервісу Приват-24 передбачено багаторівневу систему безпеки. Щоб увійти до Приват-24, потрібно ввести пароль від свого облікового запису та підтвердити авторизацію. Для підтвердження буде використано один із таких способів: ОТР-пароль; дзвінок із банку; ПІН-код від активної картки ПриватБанку. Додатково для додатка «Приват24» ви можете налаштувати авторизацію за допомогою відбитка пальця або розпізнавання обличчя. Це замінить постійне введення пароля від облікового запису.