Жінка звинуватила ПриватБанк у витоку даних про клієнтів
Жінка отримала дзвінок від нібито працівників ПриватБанку. Шахраї намагались дізнатись CVV-код, розпитуючи інформацію, де було відкрито її карту. Про свою історію вона написала 10 червня на Facebook-сторінці.
Їй вдалось з'ясувати, що номер з якого телефонують не належить ПриватБанку. Також вона дорікає фінустанові у витоку даних про клієнтів.
"Дзвонили шахраї типу з ПриватБанку. Кажуть, що з вашої картки намагаються оплатити на російському сайті. Намагалися приспати мою пильність тим, що назвали повністю номер картки ПриватБанку, ПІБ, тип картки. У мене вже бувало, коли я забувала погасити борг за кредиткою, і мені дзвонили на телефон і казали погасити, і це потім було відображено в Приват-24, що я отримала цей дзвінок і пообіцяла погасити борг до такого-то числа. Тому на самому початку в мене було пару % думок, що це може бути правда. Думаю: ого, а тим часом перевіряю в Приват-24 їх номер, там є розділ "отримали підозрілий дзвінок - перевірте, чи він від банку". Ввела їх номер, показало, що не від банку. Думаю: ясно все з вами. Ну послухаю вас. "Нам треба дізнатися, чи це не співробітник банку вкрав ваші дані. Ви пам'ятаєте, у якому відділенні вам видали картку? Ні? Нічого, цю інформацію видно в Приват-24. Заходьте в додаток....ви бачите там номер картки, а нижче - три латинські букви та літеру 2. Там код, за яким ми визначимо відділення та працівника, який видав картку". Я сказала: ви що, випитуєте в мене CVV-код? Ви примудрилися морочити мені голову 6,5 хв, а тепер ясно все. "Шахраї випитують дані, а ми назвали ваш номер картки та ПІБ!" Я поклала трубку, й подала цю інформацію в Приват-24. Також ще пишу тут для поширення. ПриватБанк, у вас якийсь витік інформації. Хіба існують такі бази, де є ПІБ клієнта та його номер картки? Як ця інформація могла витекти?", - цікавиться жінка.
У ПриватБанку відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що надійно зберігають особисту інформацію кожного клієнта.
"Банк надійно зберігає особисту інформацію кожного клієнта. Сучасні системи гарантують конфіденційність усіх операцій. Ми робимо все, щоб не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. А також просимо наших клієнтів дотримуватись правил цифрової безпеки. Зазначимо, що співробітники банку при дзвінку до клієнта ніколи не запитують його особисті дані. Перевірити інформацію за дзвінком від банку ви можете за допомогою мобільного додатку Приват-24, обравши на головному екрані - "Комунікації". За посиланням є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства", - заявили у ПриватБанку.
Меню "Комунікації" у додатку Приват-24 дозволяє: перевірити чи належить номер телефону до списку банківських номерів. Меню "Комунікації" → "Дзвінки" → "Перевірити номер телефону"; переглянути дзвінки від банку прямо у Privat24 та дізнатися їх мету; перевірити стан заявок та рішення щодо проблеми. Сервіс доступний як у телефонах на Android, так і на iOS, оновіть вашу версію додатка.