"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
В Україні при ремонті доріг будуть використовувати кавову гущу
Як то кажуть, в Україні є дві біди: дурні і дороги. Якщо з першими розмова коротка, то на рішення другої проблеми потрібні не тільки час, а й гроші. Незважаючи на те, що і того, і іншого в Укравтодору явно немає, влада зважилася на кардинальні заходи, і нарешті перейшли від розмов до дій.
На черговому засіданні Верховної Ради України торкнулися питання капітального ремонту доріг. Мова йшла не про окремі регіони, а про всю Україну в цілому, - повідомляє Інформатор.
Оскільки дорожній фонд зазнав збитків через активні об'єкти і старі кредити Укравтодору, профільні служби вирішили підійти до питання з іншого боку. За основу взяли практику сусідньої Молдови: там до складу ґрунту додають кавову гущу, яка в спресованому вигляді створює стійкий до будь-яких погодних умов шар, міцність якого нічим не поступається вторинному матеріалу - асфальтній крихті, битій цеглі і асфальтовому відколу.
Отже, «кавову начинку» будуть викладати на земляну основу у кілька шарів. Їх кількість буде залежати від різних чинників, але в першу чергу - від транспортного навантаження на ту чи іншу ділянку. Завдяки наявності кавової гущі поверхня дороги вийде дещо шорсткою, що необхідно для гарного зчеплення шин з дорогою. Крім того, поверхня дороги буде міцною, але в той же час м'якою, що значно знизить навантаження на підвіску автомобіля при наїзді на нерівності.
Відзначається, що укладати такий асфальт будуть за допомогою асфальтоукладальників. Каток,який буде утрамбовувати кавову гущу, зробить дороги міцними і рівними. Оскільки в самому нижньому шарі, під кавою, буде знаходитися дрібний щебінь, подібна консистенція «схопиться» під тиском пресу і прослужить значно довше звичайного покриття.