“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Настав час зруйнувати сталу догму, що завжди винні двоє. Прислухайтеся і дозвольте собі відчути правду, прожити цей біль і стати вільними від того, що вас руйнуво.
В Україні при ремонті доріг будуть використовувати кавову гущу
Як то кажуть, в Україні є дві біди: дурні і дороги. Якщо з першими розмова коротка, то на рішення другої проблеми потрібні не тільки час, а й гроші. Незважаючи на те, що і того, і іншого в Укравтодору явно немає, влада зважилася на кардинальні заходи, і нарешті перейшли від розмов до дій.
На черговому засіданні Верховної Ради України торкнулися питання капітального ремонту доріг. Мова йшла не про окремі регіони, а про всю Україну в цілому, - повідомляє Інформатор.
Оскільки дорожній фонд зазнав збитків через активні об'єкти і старі кредити Укравтодору, профільні служби вирішили підійти до питання з іншого боку. За основу взяли практику сусідньої Молдови: там до складу ґрунту додають кавову гущу, яка в спресованому вигляді створює стійкий до будь-яких погодних умов шар, міцність якого нічим не поступається вторинному матеріалу - асфальтній крихті, битій цеглі і асфальтовому відколу.
Отже, «кавову начинку» будуть викладати на земляну основу у кілька шарів. Їх кількість буде залежати від різних чинників, але в першу чергу - від транспортного навантаження на ту чи іншу ділянку. Завдяки наявності кавової гущі поверхня дороги вийде дещо шорсткою, що необхідно для гарного зчеплення шин з дорогою. Крім того, поверхня дороги буде міцною, але в той же час м'якою, що значно знизить навантаження на підвіску автомобіля при наїзді на нерівності.
Відзначається, що укладати такий асфальт будуть за допомогою асфальтоукладальників. Каток,який буде утрамбовувати кавову гущу, зробить дороги міцними і рівними. Оскільки в самому нижньому шарі, під кавою, буде знаходитися дрібний щебінь, подібна консистенція «схопиться» під тиском пресу і прослужить значно довше звичайного покриття.