У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
"Ця пісня про кохання, складнощі в стосунках, випробування, надію на краще попри всі негаразди та про силу рухатись далі. Глибокі емоції, текст, дещо мрійливий приспів створюють відчуття віри у світле майбутнє, де щастя можливе. P.S. Не переймайтесь, пишу пісні не тільки про історії зі свого життя, а й із життя інших людей, або ж вигадую ситуації. І ця пісня саме такого сюжету".
Розповідаємо всі нюанси
1 жовтня 2021 року в Україні запрацювала система автоматичного зважування фур в русі. Тепер замість інспекторів з жезлами і вагових станцій на дорогах встановлені спеціальні комплекси, оснащені датчиками фіксації ваги і відеокамерами.
Влітку Верховна Рада України прийняла два законопроекти № 3742 і № 3743, які впроваджують адміністративну відповідальність за правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, зафіксовані за допомогою засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, зокрема в автоматичному режимі за допомогою платформи Зважування-в-русі (система WiM).
Система WiM (Weigh-in-Motion) передбачає цілодобовий моніторинг навантаження транспорту на дорогу.Спеціальне обладнання монтується в дорожнє покриття і над дорогою на спеціальній фермі. Датчики фіксують параметри транспортного засобу - вагу, габарити, швидкість, номерні знаки. Завдяки тому, що система повністю перекриває проїжджу частину, об'їхати її неможливо. Наразі існує вже 56 майданчиків Зважування-в-русі (WIM). До кінця року кількість обіцяють збільшити вдвічі.
Порушення правил проїзду великогабаритних та великовагових автомобілів тягне за собою штраф у розмірі:
Підставою для звільнення від такої відповідальності є наявність дозволу на проїзд по дорогах транспорту, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні. Перший автоматичний штраф за перевантаження виявився максимальним. Вантажівка рухалася з перевищенням на 39% допустимого навантаження на осі. Інші нововведення, які набрали чинності з 1 жовтня 2021:
Це матеріал рубрики «Блог». Позиція редакції може не збігатися з думкою автора колонки.