«Не буде жодної угоди, яка дасть Росії міцніші основи, необхідні для перегрупування та повернення з більшим насильством».
Гурт представив нову версію пісні "Разные", яка тепер звучить українською та в іншому аранжуванні. Увідео можна побачити кадри, зняті шанувальниками гурту.
Герої ATB Arena повертаються
Герої надзвичайно успішною гейміфіцірованної акції ATB Arena з доповненою реальністю втретє повертаються, щоб вражати і захоплювати новими можливостями своїх учасників.
Більше 3 мільйонів гравців з усієї України познайомилися зі світом ATB Arena протягом минулих сезонів акції. Мережа АТБ-Маркет отримала величезну кількість позитивних відгуків і питань щодо продовження, і прийняла рішення про запуск нового грандіозного сезону.
Тому на початку нового навчального року школярів і всіх прихильників історії про магію і змагання чекає сюрприз - з 6 вересня в магазинах мережі стартував новий етап акції з доповненої реальності ATB Arena.
У новому сезоні ATB Arena на гравців чекають:
Фани гри зможуть продовжити збирати колекцію у всіх 1256 магазинах мережі АТБ-Маркет до 13 жовтня 2021 року.
Це перший для України кейс, коли в рамках подібної активації був створений повноцінний ігровий всесвіт, зі своєю історією, грою в мобільному додатку і більше 90 унікальними героями.
Нагадаємо, щоб розпочати віртуальні змагання, учаснику необхідно завантажити на смартфон безкоштовний додаток ATB Arena. Умови акції залишаються без змін:
«Новий сезон ATB Arena - це наша відповідь очікуванням багатомільйонного співтовариства шанувальників гри, яке було сформоване нами протягом попередніх сезонів. Ми системно підходимо до питань, які важливі і затребувані покупцями нашої торгової мережі. А формування нових купівельних трендів, впровадження сучасних інноваційних рішень і додаткових клієнтських сервісів - є невід'ємною частиною стратегії нашого розвитку. Новий сезон «ATB Arena», безумовно додасть нових вражень і емоцій, додаткових переваг і користі всім нашим клієнтам», - зазначає генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.
«Ми вдячні компанії« АТБ-маркет за довіру. Цей масштабний проект - не тільки про інноваційність, він - про побудову відносин з мільйонною аудиторією. І це дуже цінно - бути причетними до створення нової історії-всесвіту, історії-блокбастера. Новий сезон ATB Arena - вихід на новий рівень комунікації з покупцями і ще більше яскравих вражень від гри», - зазначає генеральний продюсер компанії Art Nation Loyalty Едуард Ахрамович.
Рекламний матеріал