В Ощадбанку не повертають клієнтам гроші з банкоматів та нав’язують непотрібні страховки

Читать на русском

Ощадбанк залишає клієнтів без грошей під час війни?

Читать на русском
В Ощадбанку не повертають клієнтам гроші з банкоматів та нав’язують непотрібні страховки
Таких скарг на державний банк чимало

Ощадбанк залишає клієнтів без грошей під час війни?

У розділі відгуків клієнтка Ощадбанку поскаржилася на недобросовісне обслуговування. Під час воєнного стану її змушують чекати на повернення коштів до 180 днів, попереджаючи про можливе стягнення додаткових грошей. Що на це відповів банк

Що відбулося за словами клієнтки

За словами українки, вона намагалася зняти особисті кошти у банкоматі на проспекті Перемоги 100/1 з карти Ощадбанку. Автомат видав тисячу гривень, що становило половину запрошеної суми. Залишок або застряг, або банкомат спрацював неправильно, оскільки з рахунку всі фінанси списалися.

Клієнтка звернулася по допомогу на гарячу лінію банку, де їй порадили особисто прийти у відділення. Знайшовши відкриту фінансову установу, бо не всі відділення у той день працювали  через відключення електроенергії, вона пояснила проблему співробітниці, яка "на комп'ютері відразу побачила, що гроші не видано".

Але факт підтвердження проблеми не допоміг швидко її вирішити. Працівниця повідомила клієнтці, що розгляд звернення триватиме до 180 днів, після чого можливе повернення. Але існує нюанс: у випадку "безпідставного оскарження операції" за виконання повернення доведеться додатково заплатити 500 грн.

Жінка обурена, чому під час війни доводиться очікувати пів року, щоб забрати особисті гроші, заблоковані банкоматом. 

Що відповіли у банку

У відповідь на скаргу клієнтки співробітники банку на порталі зазначили, що комісія 500 списується тільки в разі безпідставного оскарження операції. Ощадбанк подає заяву на розгляд в банк який не видав  кошти, і якщо дійсно вони не були видані,  буде здійснено повернення. Заява-претензія розглядається банком протягом 30 днів.

"Що таке безпідставне оскарження операції? Це я забрала гроші та вирішила ще раз їх отримати? Смішно", - написала клієнтка в коментарях на відповідь банку. 

Клієнти обурені на продаж страховок

Крім того, на сайті відгуків клієнти Ощадбанку також скаржаться на продаж непотрібних страховок, без яких виконати обслуговування відмовляються. 

«Наше місто Торецьк знаходиться в зоні бойових дій. Люди там не живуть, а виживають, як можуть. А в єдиному відділенні Ощадбанку нав’язують всілякі додаткові послуги – вимагають оформити страховку при отриманні пенсіонерами (вік 80+) картки", – розповіла клієнтка.

На цю скаргу Ощадбанк відповів, що при отриманні карти дійсно можна обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку, чи ні. Та перепросили  за завдані незручності та надану неправдиву консультацію працівником відділення. 

«Ми обов'язково проведемо роботу із працівниками в яке Ви зверталися, для того, щоб в майбутньому не виникало таких ситуацій», - відповіли клієнтці.

Раніше ми писали, що жінка майже два з половиною місяці збирала гроші, щоб замовити улюблену косметику. Проте, коли вона сплачувала за посилку в терміналі самообслуговування ПриватБанку, гроші потрапили на рахунок банку, а не косметичної компанії. Виявилося, що у неї був борг по кредиту, проте до покупки вона його сплатила. Помилка банку вартувала йому грошей.

Тетяна Самойлова

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.