“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Укрзалізниця проводить масштабну дерусифікацію і відмовляється від старих назв та позначок
В Полтаві демонтували герб колишнього СРСР із будівлі вокзалу «Полтава-Південна». Нині на місці барельєфа із серпом та молотом поштукатурена та вибілена частина стіни. Демонтаж відбувся 20 березня. Зробили це у рамках Закону про декомунізацію, який діє із 2015 року і забороняє комуністичну символіку.
"Це не просто герб Радянського союзу, це символ вбивств та численних злочинів, які скоювали у період російського комуністичного окупаційного режиму. На місці герба Радянського Союзу має бути або ж герб України, або ж символ Полтави, або ж символ Укрзалізниці, але точно не пусте заштукатурене. Закон мав бути виконаний ще 2016-го року", - пояснив регіональний представник Українського інституту нацпам'яті на Полтавщині Олег Пустовгар.
Укрзалізниця проводить масштабну дерусифікацію і відмовляється від старих назв та позначок. Нову програму "Залізну українізацію" презентували 21 лютого. Вона розрахована на три роки — до 2025 року. Ключовою зміною при цьому стане відлік так званого "нульового кілометра". Відтепер він братиме свій початок на головному столичному вокзалі станції Київ-Пасажирський. УЗ понад століття використовувало радянські та імперські символи у своїй роботі, але тепер прийшов час від них позбутися. Програма дерусифікації фактично розпочалась ще у 2022 році зі зміни юридичних та технічних аспектів. Саме їх опрацювання дало можливість зрозуміти, що саме слід українізувати й вони ж стали основою представленої програми. Нова програма — не просто зміна назв чи табличок, вона містить фундаментальні оновлення, суть яких максимально українізувати залізницю. Планується поступова заміна старих назв регіональних станцій, радянських барельєфів, сигнальних позначок, по-новому позначатиметься кілометраж. Крім того, зміняться позначення світлофорів, умовних адрес і скорочень. Перейменують і філії південної та південно-західної залізниць. Зміна стосується і пасажирських квитків — вони не лише позбудуться російської мови, але й перейдуть на нові, міжнародні стандарти. Тож, слід очікувати і на їх новий дизайн.
Як раніше повідомляв Інформатор, Південна залізниця тепер стане Харківською. На початку березня понад 1,1 мільйона українців проголосували у додатку "Дія" за перейменування Південно-Західної залізниці. Нова назва — Центральна.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.