Українці вирішили, як перейменують Південно-Західну залізницю. Тепер у "Дії" можна обрати назву Південній залізниці

Читать на русском

У голосуванні за назву для Південно-Західної залізниці взяли участь 1,1 мільйона українців

Читать на русском
Українці вирішили, як перейменують Південно-Західну залізницю. Тепер у "Дії" можна обрати назву Південній залізниці
Тепер у "Дії" почалося опитування для Південної залізниці

У голосуванні за назву для Південно-Західної залізниці взяли участь 1,1 мільйона українців

Понад 1,1 мільйона українців проголосували у додатку "Дія" за перейменування Південно-Західної залізниці. Нова назва — Центральна. Водночас стартувало нове опитування, яке триватиме до 17 березня. 

Про це повідомили у Міністерстві цифрової трансформації України. Більшість українців визначилися, як хочуть перейменувати Південно-Західну залізницю. Найбільше голосів набрала назва Центральна. Її обрали більше ніж 417,2 тисячі користувачів з понад 1,1 мільйона тих, хто проголосував.

Як розподілилися голоси:

  • Центральна залізниця — 417,2+ тисяч голосів,
  • Київська — 328,6+ тисяч,
  • Столична — 242,4 тисячі,
  • Північна — 138,9+ тисяч.

Перейменування філії УЗ 
Перейменування філії УЗ 

Нове опитування

Дві гілки "Укрзалізниці" — Південно-Західна та Південна — отримали назви за географічною прив'язкою до російської імперії. Хоча територіально розміщені в зовсім інших регіонах. Прийшов час вибрати нову назву і для Південної залізниці, яка охоплює території Харківської, Полтавської, Сумської, окремі райони Чернігівської, Луганської областей. Серед варіантів:

  • Харківська залізниця,
  • Слобожанська залізниця,
  • Слобідська залізниця,
  • Східна залізниця.

Опитування триватиме до 17 березня. Щоб проголосувати потрібно авторизуватися у застосунку, вибрати "Послуги" і натиснути — "Опитування".

УЗ вирішила відмовитися від старих назв

"Укрзалізниця" проводить масштабну дерусифікацію і відмовляється від старих назв та позначок. Нову програму "Залізну українізацію" презентували 21 лютого. Вона розрахована на три роки — до 2025 року. Ключовою зміною при цьому стане відлік так званого "нульового кілометра". Відтепер він братиме свій початок на головному столичному вокзалі станції Київ-Пасажирський. УЗ понад століття використовувало радянські та імперські символи у своїй роботі, але тепер прийшов час від них позбутися. Програма дерусифікації фактично розпочалась ще у 2022 році зі зміни юридичних та технічних аспектів. Саме їх опрацювання дало можливість зрозуміти, що саме слід українізувати й вони ж стали основою представленої програми. Нова програма — не просто зміна назв чи табличок, вона містить фундаментальні оновлення, суть яких максимально українізувати залізницю. Планується поступова заміна старих назв регіональних станцій, радянських барельєфів, сигнальних позначок, по-новому позначатиметься кілометраж. Крім того, зміняться позначення світлофорів, умовних адрес і скорочень. Перейменують і філії південної та південно-західної залізниць. Зміна стосується і пасажирських квитків — вони не лише позбудуться російської мови, але й перейдуть на нові, міжнародні стандарти. Тож, слід очікувати і на їх новий дизайн.

Раніше ми писали, що голова "Укрзалізниці" Камишін йде у відставку. Крім того, "Укрзалізниці" визначились із новим керівником. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.