Розгляд шахрайських справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів
На сайті відгуків про роботу банків клієнт ПриватБанку поскаржився, що шахраї вкрали з його картки гроші. Представник банку пояснив, як запобігти таким ситуаціям, та яким чином можна повернути кошти.
“З карти «Універсальна» з кредитного ліміту були здійсненні шахраями списання, відбулися транзакції на суму 42559 грн. Безпека ПриватБанку мене не захистила! Карта у мене на руках, третім особам не передавала ні карти, ні персональних даних, катрку не втрачала, купівлі-продажі через сайти не здійснювала (я за фахом банківський працівник правила безпеки при користуванні банківськими картами мені відомі). Транзакції відбулися 29.04,30.04,01.05 у валюті вночі. Шахраї вводили невірний CVV код і банк не прийняв жодних дій, щоб запобігти шахрайству, також не було підтверджуючого дзвінка, сповіщення про підтвердження даних списань, взагалі жодних сповіщень не було! Я відразу заблокувала карту у додатку та зателефонувала на 3700 Зрозуміло, що схема однакова! без будь-якого підтвердження операції списання грошових коштів (телефонний дзвінок, СМС повідомлення з кодом, повідомлення в додаток). Чому мені не надійшов 3dSC для проведення транзакцій (не потрібно відповідати про безпечні та сумнівні сайти, це тут ні до чого, кошти з банку випускаєте ви і ваша система безпеки)? Чому шахраї вводять три рази не вірний CVV код банк не блокує карти, а дає купу спроб, щоб шахраї підібрали той код?” - написала клієнтка ПриватБанку.
Представник ПриватБанку відповів наступне: “Для проведення оплати в інтернеті або прив'язки картки для здійснення операцій без додаткового підтвердження в подальшому необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику. При цьому недостатньо знати лише CVV-код, також треба ввести строк дії та номер картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції. Також повідомляємо, що заявки на повернення коштів знаходяться в обробці (крім тих, по котрим списання було відсутнє, що можна перевірити у виписці по картці), та у випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (СМС на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів”.
Як раніше повідомляв Інформатор, шахраї, які крадуть гроші з карток клієнтів ПриватБанку, стали більш винахідливими. Тепер замість виманювання даних карти, вони заставляють своїх "жертв" самостійно переказувати кошти через застосунок "Приват24".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.