У ПриватБанку розповіли, як можна повернути кошти, вкрадені шахраями

Розгляд шахрайських справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів

Шахраї вигадують нові та нові способи красти гроші
Шахраї вигадують нові та нові способи красти гроші

На сайті відгуків про роботу банків клієнт ПриватБанку поскаржився, що шахраї вкрали з його картки гроші. Представник банку пояснив, як запобігти таким ситуаціям, та яким чином можна повернути кошти. 

“З карти «Універсальна» з кредитного ліміту були здійсненні шахраями списання, відбулися транзакції на суму 42559 грн. Безпека ПриватБанку мене не захистила! Карта у мене на руках, третім особам не передавала ні карти, ні персональних даних, катрку не втрачала, купівлі-продажі через сайти не здійснювала (я за фахом банківський працівник правила безпеки при користуванні банківськими картами мені відомі). Транзакції відбулися 29.04,30.04,01.05 у валюті вночі. Шахраї вводили невірний CVV код і банк не прийняв жодних дій, щоб запобігти шахрайству, також не було підтверджуючого дзвінка, сповіщення про підтвердження даних списань, взагалі жодних сповіщень не було! Я відразу заблокувала карту у додатку та зателефонувала на 3700 Зрозуміло, що схема однакова! без будь-якого підтвердження операції списання грошових коштів (телефонний дзвінок, СМС повідомлення з кодом, повідомлення в додаток). Чому мені не надійшов 3dSC для проведення транзакцій (не потрібно відповідати про безпечні та сумнівні сайти, це тут ні до чого, кошти з банку випускаєте ви і ваша система безпеки)? Чому шахраї вводять три рази не вірний CVV код банк не блокує карти, а дає купу спроб, щоб шахраї підібрали той код?” - написала клієнтка ПриватБанку. 

Представник ПриватБанку відповів наступне: “Для проведення оплати в інтернеті або прив'язки картки для здійснення операцій без додаткового підтвердження в подальшому необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику. При цьому недостатньо знати лише CVV-код, також треба ввести строк дії та номер картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції. Також повідомляємо, що заявки на повернення коштів знаходяться в обробці (крім тих, по котрим списання було відсутнє, що можна перевірити у виписці по картці), та у випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (СМС на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів”. 

Як раніше повідомляв Інформатор, шахраї, які крадуть гроші з карток клієнтів ПриватБанку, стали більш винахідливими. Тепер замість виманювання даних карти, вони заставляють своїх "жертв" самостійно переказувати кошти через застосунок "Приват24".

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube