“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Кошти зняли у Луцьку, хоча чоловік перебував вдома у Дніпрі та картка знаходилась безпосередньо у нього
З картки чоловіка зняли 8 тисяч гривень. Це підтверджується випискою по рахунку. Він одразу почав телефонувати на гарячу лінію Ощадбанку, але з жодним з операторів його не з'єднували.
Як йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, кошти зняли через АТМ UKR LUTCK, хоча чоловік перебував вдома у Дніпрі та картка знаходилась безпосередньо у нього. Її дані він нікому не повідомляв, в тому числі й ПІН-код.
Чоловік особисто звернувся із заявою до філії Дніпропетровського обласного управління АТ "Ощадбанк", на яку отримав лист, де зазначено, що несанкціонований доступ міг статись при наявності доступу сторонніх осіб до картки та/або наданні стороннім особам персоналізації інформації щодо картки, встановити особу отримувача коштів не має можливості. Там порадили звернутись до кіберполіції, що він і зробив.
Згодом Ощадбанк направив лист, з якого слідує, що встановили факт зняття коштів невстановленими особами, тобто проти чоловіка здійснили шахрайські дії по підробленій картці. Також йому повідомили, що зібрані матеріали передадуть до відділення поліції у Дніпрі.
"Клієнт не звертався телефоном до контакт-центру банку для блокування картки, а продовжував користуватись нею і лише наступного дня, вже після завершення операцій по зняттю готівки в банкоматах (АТМ) особисто звернувся до відділення банку із заявою про невизнання однієї із проведених операцій", - зазначили в Ощадбанку.
Суд відмовив у задоволенні позову чоловіка. Йому не повернуть 8 тисяч гривень.
"В матеріалах справи відсутні докази про те, що позивач після проведення оскаржуваної операції звертався до банку із заявою про блокування рахунку. Він звернувся лише на наступний день, поряд з цим не заблокував картку. Підтвердження того, що транзакції були здійснені не ним, а з вини банку немає. Враховуючи наведене, суд приходить до висновку про відмову у задоволенні позовних вимог. Доводи позивача на те, що листом АТ "Ощадбанк" зазначив, що встановлено факт зняття коштів невстановленими особами та що проти нього вчинені шахрайські дії, здійснені по підробленій картці не приймаються, оскільки не доводять вину банку в списанні коштів", - наголосили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.