У клієнтки Ощадбанку з кредитки зняли майже 10 тисяч гривень - чи повернув суд гроші

Читать на русском

В Ощадбанку заявили, що списання коштів з рахунку жінки проведено коректно з правильним введенням паролів

Читать на русском
Ощадбанк
Жінка не змогла через суд повернути на рахунок майже 10 тисяч гривень, які списали з її рахунку в Ощадбанку

В Ощадбанку заявили, що списання коштів з рахунку жінки проведено коректно з правильним введенням паролів

Жінка після входу в додаток "Ощад24" помітила, що з кредитної картки зникли гроші. Їх зняли двома платежами в сумі 4 500 та 5 300 гривень. Вона вимагає Ощадбанк через суд відновити кошти на рахунку. 

Як зазначається у рішенні Рівненського міського суду Рівненської області, жінка отримала дзвінок нібито від працівниці компанії Київстар, яка попросила продиктувати чотири цифри, які прийшли на її телефон повідомленням. Вона зробила це і після того, як поклала слухавку, в неї зник зв'язок.

Через якийсь час жінка поїхала до сервісного центру Київстар, де показала працівнику першочерговий пароль, однак той повідомив, що оператор не надсилав їй повідомлень подібного змісту, а також змінив SIM-картку та відновив номер. Згодом після входу в додаток "Ощад24" вона помітила, що з кредитної картки невстановлена особа зняла двома платежами кошти в сумі 4 500 та 5 300 гривень.

Жінка звернулася з заявами до організацій кредитування про вчинення відносно неї шахрайських дій та запитами про надання інформації по її рахунках. В АТ "Ощадбанк" надали відповідь про те, що кошти з рахунку перерахували на рахунок АТ "Таскомбанк".  

"Списання з її карткового рахунку коштів проведено коректно з використанням усіх необхідних реквізитів платіжної картки Ощадбанку з правильним введенням паролів (ПІН-кодів для одноразової операції в мережі інтернет), які відомі лише клієнтці", - наголосили у фінустанові. 

Рішення суду 

Жінці відмовили у задоволенні позову до акціонерного товариства "Державний ощадний банк України". Її вимоги виявились необґрунтованими. 

"В матеріалах справи відсутні докази на підтвердження обставин того, що до телефону позивачки отримала доступ стороння особа. Також немає доказів того, що вона зверталася до ПАТ "Київстар" із заявою про відновлення її номеру. Суд прийшов до висновку, що жінка не довела обставин на які вона посилалась при зверненні з даним позовом, а відтак її вимоги є необґрунтованими, тому відсутні підстави для задоволення позову", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.