У Києві хочуть відремонтувати Хрещатик: коли почнуть, що зроблять і скільки на це витратять

Читать на русском

Ремонтні роботи планують закінчити до кінця 2023 року

Читать на русском
У Києві хочуть відремонтувати Хрещатик: коли почнуть, що зроблять і скільки на це витратять

Ремонтні роботи планують закінчити до кінця 2023 року

Мова про реконструкцію головної вулиці Києва зайшла ще минулого року. Зміни будуть скоріше косметичні, ніж капітальні, закінчити ремонт обіцяють до кінця 2023 року.

Згідно з даними сайту публічних торгів Prozorro, відповідальна за реконструкцію - компанія ОНУР. Під ремонт потрапить усе, що знаходиться на ділянці від Європейської площі та триватиме до Бессарабської площі, - повідомляє  Інформатор. Наші колеги з Інформатор Гроші ретельно вивчили всі документи та розповіли, яких змін чекати і чи з'явиться щось новеньке. На все про все потрібно 739,5 млн. грн.

Що зроблять:

За умовами техзавдання, компанія-переможець має укласти на тротуарі гранітні плити товщиною 10 см, встановити декоративні гранітні кулі, нові дорожні знаки, світлофори з відліком часу, замінити освітлення та водовідведення. Крім того, потрібно буде провести капітальний ремонт двох підземних переходів на розі Хрещатика та Прорізної, на Майдані Незалежності, та нанести нову дорожню розмітку холодним пластиком.

На окремих виходах з метро будуть передбачені підйомники для людей з інвалідністю. Зелені зони засіють газонами та висадять 441 каштан. Щоправда, якого сорту – не уточнили. За умовами договору гарантія на гранітні плити становить 15 років, на дорожнє покриття – 5 років, а на дорожню розмітку – 1 рік.

Що відомо про компанію, відповідальну за ремонт:

Фірма "Онур Конструкціон Інтернешнл" була зареєстрована у 2004 році. Її засновники – громадяни Туреччини Онур Четінджевіз та Ісхан Четінджевіз, а також мешканець Львова – Олег Ігорович Фаріон.

Відомо, що компанію неодноразово звинувачували у кримінальних злочинах. Зокрема, Голосіївське управління Нацполіції звинувачує фірму у крадіжці 101 млн грн бюджетних коштів у столичних та львівських комунальних служб, зокрема Київавтодору через підставні фірми. Аналогічно тим же відділом Нацполіції була нібито виявлено крадіжку 13 млн грн службовими особами Київавтодору у змові з фірмою.

Крім того, у Нацполіції порушили проти ОНУР кримінальну справу за № 42017101100000286 за фактом можливого крадіжки грошей на дорогах Шевченківського району столиці у 2017 році. За матріалами слідства, фірма могла використовувати в будівництві старі бордюри, а щільність асфальту була на 40% нижчою за заявлену. Аналогічне завищення вартості проведених робіт та фіктивність підприємств-субпідрядників було у Подільському районі у 2012 році. Тоді відбувалася реконструкція проспекту Перемоги та проспекту Бажана загальною вартістю 678,3 млн грн.

Раніше ми писали про те, що у Черкасах на "реконструкцію" школи витратили 56 мільйонів. Щоправда, після ремонту будівля стала непридатною для використання.

Також розповідали, що в аеропорті Херсону розпочалася реконструкція злітно-посадкової смуги. Згодом пасажиропотік має збільшитись до 500 тисяч пасажирів на рік.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі  Інформатор Live . Підписатися на канал у Viber можна тут .

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.