Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ця пісня про серця, що знаходять одне одного, незважаючи на відстані та випробування. Вона про те, що справжнє кохання завжди знаходить свій шлях — Оксана Білозір.
Найбільш пошкодженою станцією після російських атак вважають Лук'янівську
За рік повномасштабної війни метрополітен став ледь не найбезпечнішим укриттям. Лише в Києві, подекуди, фіксували понад 20 тисяч цивільних, які практично цілодобово перебували на станціях, куди час від часу також прилітали російські ракети. Про те яка станція найбільше постраждала від російських ракет та як швидко її зможуть відремонтувати — читайте далі.
Начальник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський в інтерв'ю для ТСН розповів що найбільше від ворожих ударів постраждала станція метро "Лук’янівська", яка зазнала пошкоджень 15 березня. Вибухова хвиля частково зруйнувала вестибюль та службові приміщення підземки. Окрім вибитих вікон у вестибюлі, пошкоджена вхідна група дверей, вітраж, оздоблення приміщення, від вибуху повиривало внутрішні інженерні мережі. Попри значні ушкодження станція нині працює: перевозить пасажирів і виконує функцію укриття.
"На разі, власними силами підприємства проведено комплекс робіт для забезпечення нормальної роботи станції та безпечного перевезення пасажирів", — повідомив Віктор Брагінський.
Однак щоб зробити повний капітальний ремонт станції "Лук’янівська", необхідні значні кошти, яких наразі в КП "Київський метрополітен" немає. Та й сума, яка необхідна на ремонт стане відома лише після етапу завершення проєктних робіт.
"Можливо, кошти будуть виділені з резервного фонду міста", — сподівається начальник КП.
Робота метрополітену
Курсування потягів поступово почали відновлювати лише у квітні 2022 року. В режимі перевезень метро почало працювати від 16 травня. Тоді підземкою скористалось 340 тисяч пасажирів. Зараз середньодобові перевезення становлять 550 тисяч осіб, що є низьким показником для інфраструктури. А це значить, що нині підприємство знаходиться в важкому фінансовому стані. Доходи від перевезення пасажирів суттєво зменшилися й у метрополітену недостатньо коштів для покриття мінімально необхідних витрат. Тому забезпечити функціонування метро можна тільки коштом підтримки міста.
Нагадаємо, з 21 лютого у столичній підземці призупинили продаж паперових QR-квитків.
Також раніше ми писали про те, чому у Києві метро зупиняється під час повітряної тривоги, а міська електричка - ні.