“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
КП "Київський метрополітен" підпорядкований міській раді Києва, а міська електричка - “Укрзалізниці”
Під час повітряної тривоги поїзди метро не їздять через київські мости, а міська електричка продовжує курсувати відкритими ділянками і через Дніпро. Чому перекривають рух мостами, де курсують поїзди метро, розповів начальник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський.
“Метрополітен в своїй роботі керується розпорядчими документами, які видає міська влада – КМВА. Рішенням Ради оборони Києва було заборонено курсування поїздів метрополітену на відкритих ділянках та мостах під час повітряної тривоги. Також наземний електротранспорт зупиняє свою роботу. Фахівці зазначають, що коли оголошується повітряна тривога, то населення має бути в укритті, а не їздити в автобусі або в вагоні метро. Рішення направлене, в першу чергу, на безпеку цивільного населення”, - сказав Віктор Брагінський.
За словами очільника метрополітена, міська електричка не підпорядковується місту. А КП "Київський метрополітен" виконує рішення Ради оборони Києва, яке забороняє рух транспорту під час тривоги.
“Я вважаю, що це мудре рішення. В одному поїзді метро може перебувати до 1000 людей і це дуже небезпечно. Не слід забувати, що мости – це найбільш вразливі ділянки, тому вони перекриваються під час тривоги”, - сказав Віктор Брагінський.
Kyiv City Express - це кільцева міська електричка поєднує лівий та правий береги Києва. Працює під час повітряних тривог. На маршруті Kyiv City Express задіяні 10-вагонні електропоїзди, капітально відремонтовані на власних потужностях Укрзалізниці. В цих поїздах оновлені всі основні системи — колісні пари, тягові двигуни та всі ключові вузли, оновлено та модернізовано інтер’єр, встановлені нові зручні сидіння, інформаційні табло та інше.
Як раніше повідомляв Інформатор, «Укрзалізниця» запустила продаж абонементів на електрички.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.