Шахраї списали з карток клієнтки ПриватБанку 120 871 гривню та оформили кредит у розмірі 25 339 гривень - що вирішив суд

Жінка звернулась до поліції із заявою про скоєння злочину

ПриватБанк
Клієнтка ПриватБанку втратила з карток 120 871 гривні та дізналась про оформлений кредит у розмірі 25 339 гривень

Шахраї списали з карток жінки у ПриватБанку кошти у розмірі 120 871 гривні, а також оформили кредит на суму 25 339 гривень. У фінустанові вказують, що клієнтка сама винна. Про це йдеться у рішенні Центрального районного суду Миколаєва, опублікованому 4 вересня 2025 року. 

11.03.2025 року з картки «Універсальна» невідомою особою без відома жінки було знято кошти в сумі 114 866 гривень, з картки «Для виплат» переведено на інший рахунок кошти у розмірі 6 005 гривень. Крім того, був оформлений кредит готівкою у розмірі 25 339 гривень. Вона звернулась до поліції із заявою про скоєння злочину, на підставі її заяви в ЄРДР було зареєстровано та відкрито кримінальне провадження за фактом вчинення шахрайства.

12.06.2025 року АТ КБ "ПриватБанк" до суду надало відклик на позовну заяву. В обґрунтування заперечень вказують, про те що спірні платіжні операції були акцептовані клієнткою способом, який було погоджено з нею (через систему Приват-24 шляхом вводу пароля, відомого лише їй) за допомогою фінансового телефону. Крім того, проведення спірних операцій 11.03.2025 року по карткових рахунках стало можливим, оскільки вона розголосила свою індивідуальну облікову інформацію, що дає змогу ініціювати платіжні операції. Так, відповідно витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань: "12.03.2025 року надійшла заява від громадянки про те, що 11.03.2025 року невстановлена особа представившись службою безпеки «ПриватБанку», зловживаючи довірою заволоділа її коштами у сумі 69 109 гривень, які остання самостійно переказала зі свого додатка «ПриватБанку» на надані їй реквізити карти". Також вона не надала доказів того, що дії банку призвели до того, що третя особа змогла скористатися її особовими даними.

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив жінці у задоволенні позову. Вона не надала доказів, що саме дії банку призвели до того, що третя особа змогла скористатися її особовими даними.

"Судом встановлено, що спірні платіжні операції були акцептовані позивачкою способом, який було погоджено з нею (через систему Приват-24 шляхом вводу пароля, відомого лише їй) за допомогою фінансового телефону позивачки, та саме дії позивачки призвели до втрати платіжного інструменту та/або індивідуальної облікової інформації по її рахунках, що дало змогу ініціювати спірні платіжні операції 11.03.2025 року. Позивачка не надала доказів, що саме дії банку призвели до того, що третя особа змогла скористатися її особовими даними. Позивачкою не доведено факт списання коштів з її рахунків саме з вини банку (незаконних дій відповідача), наразі триває досудове розслідування у кримінальному провадженні, де остаточне рішення не прийнято. Таким чином, аналізуючи надані докази та даючи їм правову оцінку, враховуючи встановлені судом і наведені вище обставини, підтверджених доказами, оцінивши їх належність, допустимість, достовірність, а також достатність і взаємний зв'язок у їх сукупності, встановивши правовідносини, які випливають із встановлених обставин, та правові норми, які підлягають застосуванню до цих правовідносин, враховуючи, відсутність порушень правил надання послуг працівниками банку, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позовних вимог", - наголосив суд. 

Читайте нас у Facebook

Image
Оперативні новини: Україна, світ, війна. Підпишись 👇

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити