ПриватБанк за 7,4 млн грн хоче дізнатися, що про нього думають: з'ясують фірми з Києва

Державному банку важлива думка клієнтів і партнерів щодо співпраці з ним

Опитування ПриватБанку. Фото: РБК Україна
Опитування ПриватБанку. Фото: РБК Україна

ПриватБанк уклав 3 угоди за результатами тендерів. За 7,4 млн грн три дослідницькі компанії з Києва проведуть опитування клієнтів протягом року та зроблять аналітику. Що саме хочуть дізнатися у ПриватБанку за допомогою агенцій "Інфо Сапієнс", "Консюмер Бізнес Ресерч", "МЗ Хаб" - читайте далі.

Найбільше замовлення на 4 млн грн виконає ТОВ "Консюмер Бізнес Ресерч" (ТОВ "Сі Бі Ар" / CBR). Про це повідомляє ПриватБанк на порталі публічних закупівель ProZorro. У компанії було 4 конкурентів. 

Згідно з даними аналітичної платформи YouControl, компанія "Консюмер Бізнес Ресерч" заснована у Києві у 2019 році. Власники Олександр Федоришин (колишній керівник Gfk Ukraine), Ольга Віхляєва, Лідія Кулиба, Тетяна Ситник. Очолює дослідницьку компанію Ольга Віхляєва. У 2024 році фірма отримала дохід 53,4 млн грн, у 2023 році - 38,5 млн грн, у 2022 році - 36,8 млн грн. 

Ця компанія буде проводити телефонні інтерв'ю тривалістю до 10, до 20, до 30 хвилин. Опитувати будуть як бізнес (B2B), так і звичайних споживачів  (B2C). Інтерв'ю (закінчена анкета) буде коштувати для бізнес-клієнтів відповідно 131, 179, 263 грн за базою Привату, але якщо аудиторія буде відповідна менш ніж на 40%, то 1 анкета коштуватиме 196, 276, 373 грн. Опитування споживачів коштує 423, 483, 580 за анкету, для малого і мікробізнесу 392, 512, 575 грн. Обробка анкет в рамках 1 опитування коштуватиме 10797 - 19905 грн. Звіт за опитуванням у Power Point коштуватиме 8432 - 18971 грн, переклад його англійською - до 7378 грн, а ще до 2108 грн адаптація звіту для керівництва банку. Робоча зустріч онлайн/офлайн щодо опитування коштує до 2108 грн, стільки ж проведення презентації для свівробітників. Весь робочий процес по кожному виду опитувань триває 51-250 днів. 

Ще до 2 млн грн отримає фірма ТОВ "МЗ Хаб". У неї теж було 4 партнери. Роботи проведуть до 10 квітня 2026 року.

Цю компанію заснували у 2020 році у Києві Юлія Масієнко (вона директор компанії) та Катерина Загривенко. В їх активі є дослідження для ПриватБанку, COMFY, Uklon, Rabota.ua, ПУМБ, Ощадбанку, Нафтогазу України, Socar, Multiplex, "Ласунка", Vodafone, Metro та інших бізнесів. У 2024 році компанія отримала 10,4 млн грн, у 2023 - 13,3 млн грн, у 2022 - 4,7 млн грн.

МЗ Хаб самостійно не буде проводити опитування, натомість надасть аналітку. Це підготовка методології для дослідження, консультування для організації опитування, проконтролюють результати, внесуть їх у SPSS та Excel, оброблять дані, підготують звіт та перекладуть англійською - це для кожного дослідження.

Ще 1 млн 405 тис. грн отримає ТОВ "Інфо Сапієнс" (Info Sapiens), заснована у Києві у 2018 році. Заснована Олегом Кулішем та Вадимом Сивоглазом - теж вихідцями з GFK Ukraine. Директором "Інфо Сапієнсу" працює Дмитро Савчук.

Ця компанія проведе оцінку рівня лояльності клієнтів ПриватБанку та банків-конкурентів (NPS, B2C) - тобто наскільки клієнти задоволені ПриватБанком та конкурентами. Соціологи дізнаються, чому клієнти (не) готові порекомендувати послуги ПриватБанку. Опитувати не будуть тих, хто працює в банківській сфері, маркетингу, PR, рекламі. Загалом проведуть 7200 інтерв'ю за рік тривалістю до 15 хвилин, по 150 на тиждень. Також протягом року опитають 1350 разів по 4 хвилини клієнтів Райффайзен Банку, ПУМБ, А-Банку та Сенс Банку. За результатами соціологи нададуть розрахунки, аналітичні довідки, розрахунки. Щотижневі опитування дадуть змогу побачити динаміку - як змінюється ставлення до ПриватБанку серед його клієнтів та клієнтів конкурентів.

Нагадуємо, що 16 млн грн ПриватБанк роздасть на рекламу компанії з Києва. Там залучать блогерів у YouTube, TikTok, Telegram. ПриватБанк заплатить 3,4 млн грн у Дніпрі за капремонт приміщення відділення місцевій підприємиці. Також ПриватБанк за 1,5 млн грн замовив послуги з виготовлення відеороликів та фотозйомку у дружини колишнього депутата Верховної Ради України (2014-2019) Олександра Черненка. ПриватБанк порекламує себе за 6 млн грн на радіо. Кому належать основні радіостанції країни - читайте тут. А ветерани та чинні військові можуть пройти безкоштовний онлайн-курсу з ведення бізнесу від ПриватБанку. Курс можуть пройти і члени родин військових, які займаються бізнесом.

Віктор Ожогін з 2014 року захищає Україну

Інформатор просить Президента присвоїти йому звання Герой України
Image

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube