ПриватБанк замовив піар компанії з Києва на 16 млн грн з блогерами та згадками у кіно: хто заробить

Державний банк продовжує боротьбу за серця клієнтів

ПриватБанк. Ілюстрація: Інформатор та OpenAI
ПриватБанк. Ілюстрація: Інформатор та OpenAI

В рамках тендеру ПриватБанк визначив, хто надасть рекламні послуги на кругленьку суму. Це Рекламне агентство "АІТІ" з Києва, якому виділять 16 млн грн. Хто власники та яких саме послуг потребує ПриватБанк від них - читайте у матеріалі. 

Про це Інформатор пише на портал публічних закупівель ProZorro. Учасник був лише один - київське ТОВ "Рекламне агентство "АІТІ". Вони виконають задачі від ПриватБанку за суму у 15,96 млн грн. При цьому банк був готовий за такі послуги заплатити 21,96 млн грн. Чомусь у своїй пропозиції "АІТІ" вказує 5,93 грн з ПДВ (можливо, так потрібно для участі в тендері). Послуги надаватимуться до кінця травня 2026 року - тобто протягом року. 

За даними аналітичної платформи YouControl, Рекламне агентство "АІТІ" було засновано у Києві у 1998 році. З 2011 року його очолює Марина Мазарська. Власники: Олександр Гороховський (очільник групи Dentsu Ukraine), Єгор Ліхацький, Сергій Скачек, Борис Якубов. Вони також є співвласниками ряду інших рекламно-медійних підприємств. Раніше серед власників був громадянин Німеччини Заал Хусківадзе. Один з відомих брендів засновників-піарників - Carat Ukraine.

З 2022 року Рекламне агентство "АІТІ" виграло тендери від державних ПриватБанку та Укрексімбанку на піар на суму у 80 млн 924 тис. грн. Минулого року компанія допомагала Привату розмістити рекламу в інтернеті за 24,5 млн грн, у т.ч. серед блогерів Telegram, Youtube, TikTok, Twitter, Facebook, Instagram, Linkedin. За 2024 рік "АІТІ" отримала майже 1,25 млрд грн доходів, у 2023 році - 910,8 млн грн, у 2022 - 560,5 млн грн.

Компанія на замовлення банку займеться медіаплануванням, супроводом та організацією послуг. А саме створення та розміщення: 

  • інформаційних сюжетів на телебаченні (4% комісія);
  • рекламних інформаційних роликів, організація проведення інтерв'ю - для радіостанцій та підкастів (3% комісія);
  • статей, новин, інтерв'ю у друкованих ЗМІ та їх інтернет-версіях (1%);
  • новин, статей, колонок в електронних ЗМІ (7,8%);
  • рекламних матеріалів в телеграм-каналах (4,5%);
  • згадування бренду банку у фільмах та шоу (3%);
  • окремої спецсторінки на тему у медіа/сайті з тематичними матеріалами клієнта (10%). 

Також пропонують створення відео без розміщення на ТБ (3%), проведення фотозйомок (2%), створення дизайну / верстки / інфографіки (2%), створення або розміщення рекламного матеріалу блогерами (8%), створення рекламно-інформаційних матеріалів та їх інтеграції до шоу / програм / подкастів на YouTube (9%), забезпечення креативних подій з включенням бренду ПриватБанку (8%). А от розміщення рекламно-інформаційних матеріалів у 2 і більше медіа-носіях та/або розробка ідей/стратегії крос-медійної рекламної кампанії з подальшим тактичним медіа-плануванням, супроводом та реалізацією такої рекламної кампанії - це 11%.

Нагадуємо, ПриватБанк заплатить 3,4 млн грн у Дніпрі за капремонт приміщення відділення місцевій підприємиці. Також ПриватБанк за 1,5 млн грн замовив послуги з виготовлення відеороликів та фотозйомку у дружини колишнього депутата Верховної Ради України (2014-2019) Олександра Черненка. ПриватБанк порекламує себе за 6 млн грн на радіо. Кому належать основні радіостанції країни - читайте тут. А ветерани та чинні військові можуть пройти безкоштовний онлайн-курсу з ведення бізнесу від ПриватБанку. Курс можуть пройти і члени родин військових, які займаються бізнесом.

Віктор Ожогін з 2014 року захищає Україну

Інформатор просить Президента присвоїти йому звання Герой України
Image

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube