“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Перевезення української сільськогосподарської продукції було зупинено з 15 квітня
"Укрзалізниця" знову перевозитиме сільськогосподарську продукцію через територію Польщу. Відвантаження дозволили для наземного транзиту і для транзиту до морських портів Гданськ, Гдиня, Свіноуйсьце і Шецин. Чому дружня Польща не хотіла приймати українське зерно та що змінилося тепер — читайте в нашому матеріалі.
Транзит зерна до Польщі призупинили 15 квітня. Тоді, у Міністерстві аграрної політики України заявили, що шкодують через рішення польської сторони та сподіваються якось владнати ситуацію з імпортом українського збіжжя. Однак, вже наступного дня слідом за Польщею рішення тимчасово заборонити імпорт агропродукції з України задля захисту інтересів місцевих виробників ухвалила Угорщина. А ще через день до заборон приєдналася Словаччина, Румунія і Болгарія. Тож з 17 квітня українська сторона також вимушено запровадила дзеркальні обмежувальні конвенції.
Аби врегулювати питання з представниками п'ятьох невдоволених країн вирішили переговорити представників Єврокомісії. Після зустрічі фермерів, які постраждали від збільшення імпорту з України вирішили підтримати, пообіцявши виділити їм більш як 150 мільйонів євро.
Після цього, 21 квітня, міністр розвитку та технологій Польщі Вальдемара Буди видав розпорядження що стосувалося транзитних вантажів, згідно з яким польська компанія PKP Cargo скасувала свої обмеження на перевезення українського збіжжя.
Після відкриття західних кордонів для імпорту української агрокультури, тамтешні фермери почали втрачати свій дохід. Суми збитків оцінюють в 417 мільйонів євро. Тож невдоволені фермери почали влаштовувати протести, а уряди вести переговори щодо механізмів відстеження експорту українського зерна, щоб гарантувати, що місцеві фермери не постраждають від потоку дешевого імпорту.
30 березня польський прем'єр Матеуш Моравецький заявив, що в уряді Польщі планують розробити правила, які дозволять обмежити ввезення українського збіжжя до країни, аби не дестабілізувати місцевий ринок. Вихід з ситуації почали шукати на державному рівні. Аби залагодити це питання до Польщі навіть поїхав Зеленський, який зазначив, що вихід все ж знайшли. Відтак, Україна має припинити експорт зерна та олійних культур до Польщі, Болгарії, Румунії, Словаччини та Угорщини, однак ставати на заваді імпорту товару до інших країн не будуть. Переважно українські вантажі прямують до портів на Балтійському морі, які розташовані на території Польщі та Німеччини, а також до чорноморських портів Румунії та Болгарії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.