Pinterest заборонив рекламу засобів для схуднення через розлади харчової поведінки в користувачів

Читать на русском

Це убезпечить користувачів від шкідливих порад по схудненню

Читать на русском
Pinterest заборонив рекламу засобів для схуднення через розлади харчової поведінки в користувачів

Це убезпечить користувачів від шкідливих порад по схудненню

Соціальна мережа Pinterest оновила свою політику щодо реклами. На платформі заборонили всю рекламу засобів і порад для схуднення.

Про це повідомляє Інформатор із посиланням на Pinterest.

Компанія повідомила у своєму блозі, що вона розробила свою нову політику під керівництвом Національної асоціації розладів харчової поведінки (NEDA) США. Дослідження даної асоціації показує, що під час пандемії в молодих людей спостерігається зростання розладів харчової поведінки і нездорових харчових звичок. «Pinterest — це місце, куди люди приходять за натхненням для створення комфорту навколо себе. Це місце для всіх — незалежно від форми та розміру тіла. Ми надаємо користувачам можливість планувати літо без реклами про схуднення, щоби вони могли зосередитися на найважливішому», — йдеться в блозі компанії.

Компанія стверджує, що Pinterest є «єдиною великою платформою, яка заборонила всю рекламу для схуднення», і що нові правила ґрунтуються на існуючій рекламній політиці компанії булінгу та шахрайства, пов’язаних із втратою ваги. У 2019 Instagram заборонив користувачам у віці до 18 років показувати контент для схуднення та деякі види косметичних операцій. Компанія додала, що рекламу таблеток для схуднення або придушення апетиту, зображень до та після схуднення, процедур схуднення, таких як ліпосакція або спалювання жиру вже заборонили відповідно до політики.

Тепер політика Pinterest забороняє:

  • Будь-які тексти або поради для схуднення;
  • Будь-які відгуки про продукти для схуднення;
  • Будь-який контент, який ідеалізує або очорнює певні типи статури;
  • Посилання на індекс маси тіла або аналогічні показники;
  • Будь-які продукти (одяг або косметичні засоби), які нібито призводять до втрати ваги.

Pinterest є однією з найбільш далекоглядних соціальних мереж у плані стримування шкідливого контенту. У 2016 році вона заборонила рекламу «делікатного контенту, включаючи предмети культурного характеру й неприйнятні костюми». Вона припинила показ політичної реклами у 2018 році, а у 2019 році Pinterest була однією з перших соціальних мереж, яка заблокувала контент, спрямований проти вакцинації, щоби запобігти поширенню дезінформації на своїй платформі.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.