“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Ринок має багато стимулів для нарощування постачань, і це вже відбувається
На українському ринку пального спостерігається деяка напруженість. Однак передумов для кризи на ньому наразі немає. Цю ситуацію спричинено збігом кількох обставин.
Про це заявив директор Консалтингової групи "А-95" Сергій Куюн. Одна з них — те, що на 7-10 днів було зупинено навігація у Румунії й Болгарії та у молдавському Джерджулешті через погодні умови – шторм і погану видимість. Це призвело до затримки законтрактованих обсягів пального. Зараз рух уже пішов. Окрім цього, він зазначає, що через блекаут митниця працює з перебоями.
"На кордоні стоять тисячі машин з разноманітними вантажами. Споживання в країні дещо зросло, хоча всі мережі налаштували закупівлі з прогнозом на сезонне зниження або принаймні стабільність. Чуєте гуркіт генератору – ото воно. А ще більше ви не чуєте, бо на них почали працювати промислові підприємства, мобільні вишки та купа всього іншого, які жеруть декілька десятків, а іноді й сотні літрів на добу кожен", - сказав Куюн.
Крім того, друга за величиною мережа АЗС "Укрнафти" (540 АЗС) після "націоналізації" опинилась без постачання пального, яке здійснювала група "Приват". Відповідно нацкомпанія почала шукати пальне й спричинила додатковий тиск на ринок, якого, звісно, клієнт не чекав.
"Щодо зростання закупівельної гуртової ціни, то це пов’язано з тим, що наші закордонні контрагенти "тримають руку на пульсі й тут, як то кажуть, джаст бізнес". Зростання роздрібних цін зумовлено також зростанням витрат на використання генераторів", - пояснив Куюн.
Проте у такій ситуації панікувати не варто. Адже ажіотаж зіграв не останню роль у травневій кризі.
"Ринок має багато стимулів для нарощування постачань, і це вже відбувається. Це ж справжня удача — отримати додаткові обсяги реалізації у зазвичай "мертвий" сезон", – вважає Куюн.
Війна змусила українців мати аварійний запас пального. Через накопичення цих обсягів був такий гострий дефіцит продукту у травні та червні. Тож, прогнозувати повторення такої ситуації важко. Ворог позбавив нас 100% довоєнних джерел надходження продукту. Наша країна побудувала новий ринок пального. Тепер щонайменше на 40% ринок насичується постачанням автомобільним транспортом. Тисячі бензовозів везуть пальне, працює залізниця та багато прикордонних переходів. Українці можуть безкоштовно отримати пальне — деталі тут.
Нагадаємо, в Україні вирішили повернути акцизи на пальне. Крім того, українське посвідчення водія адаптували до документів ЄС.
Також Інформатор писав, чому дешевшає нафта та що буде з цінами на пальне в Україні.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.