Паливна криза: яка ситуація на АЗС та скільки коштує бензин

Читать на русском

Ринок має багато стимулів для нарощування постачань, і це вже відбувається

Читать на русском
Паливна криза: яка ситуація на АЗС та скільки коштує бензин
Є напруга у сфері постачання

Ринок має багато стимулів для нарощування постачань, і це вже відбувається

На українському ринку пального спостерігається деяка напруженість. Однак передумов для кризи на ньому наразі немає. Цю ситуацію спричинено збігом кількох обставин. 

Про це заявив директор Консалтингової групи "А-95" Сергій Куюн. Одна з них — те, що на 7-10 днів було зупинено навігація у Румунії й Болгарії та у молдавському Джерджулешті через погодні умови – шторм і погану видимість. Це призвело до затримки законтрактованих обсягів пального. Зараз рух уже пішов. Окрім цього, він зазначає, що через блекаут митниця працює з перебоями.

"На кордоні стоять тисячі машин з разноманітними вантажами. Споживання в країні дещо зросло, хоча всі мережі налаштували закупівлі з прогнозом на сезонне зниження або принаймні стабільність. Чуєте гуркіт генератору – ото воно. А ще більше ви не чуєте, бо на них почали працювати промислові підприємства, мобільні вишки та купа всього іншого, які жеруть декілька десятків, а іноді й сотні літрів на добу кожен", - сказав Куюн.

Крім того, друга за величиною мережа АЗС "Укрнафти" (540 АЗС) після "націоналізації" опинилась без постачання пального, яке здійснювала група "Приват". Відповідно нацкомпанія почала шукати пальне й спричинила додатковий тиск на ринок, якого, звісно, клієнт не чекав. 

"Щодо зростання закупівельної гуртової ціни, то це пов’язано з тим, що наші закордонні контрагенти "тримають руку на пульсі й тут, як то кажуть, джаст бізнес". Зростання роздрібних цін зумовлено також зростанням витрат на використання генераторів", - пояснив Куюн. 

Проте у такій ситуації панікувати не варто. Адже ажіотаж зіграв не останню роль у травневій кризі.

"Ринок має багато стимулів для нарощування постачань, і це вже відбувається. Це ж справжня удача — отримати додаткові обсяги реалізації у зазвичай "мертвий" сезон", – вважає Куюн.

Скільки коштує пальне в Україні

  • Окко - А-95 + (53 гривні), А-95 (52 гривні), А-92 (не вказано), дизпаливо (56 гривень), газ (28, 98 гривень),
  • WOG - А-95 + (53 гривні), А-95 (52 гривні), А-92 (не вказано), дизпаливо (56 гривень), газ (28, 97 гривень),
  • Shell - А-95 + (51,99 гривні), А-95 (50,49 гривні), А-92 (не вказано), дизпаливо (55,79 гривні), газ (28, 88 гривень),
  • UPG - А-95 + (50 гривень), А-95 (49 гривень), А-92 (не вказано), дизпаливо (53,20 гривні), газ (27, 97 гривень),
  • Neftek - А-95 + (54 гривні), А-95 (52 гривні), А-92 (не вказано), дизпаливо (56 гривень), газ (29, 98 гривень),

Скільки коштує пальне в Україні
Скільки коштує пальне в Україні

 

Скільки коштує пальне в Україні
Скільки коштує пальне в Україні

Чи може повторитись паливна криза в Україні

Війна змусила українців мати аварійний запас пального. Через накопичення цих обсягів був такий гострий дефіцит продукту у травні та червні. Тож, прогнозувати повторення такої ситуації важко. Ворог позбавив нас 100% довоєнних джерел надходження продукту. Наша країна побудувала новий ринок пального. Тепер щонайменше на 40% ринок насичується постачанням автомобільним транспортом. Тисячі бензовозів везуть пальне, працює залізниця та багато прикордонних переходів. Українці можуть безкоштовно отримати пальне — деталі тут.

Нагадаємо, в Україні вирішили повернути акцизи на пальне. Крім того, українське посвідчення водія адаптували до документів ЄС.

Також Інформатор писав, чому дешевшає нафта та що буде з цінами на пальне в Україні. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.