"Ощадбанк" бере комісію за користування своєю карткою: скільки треба платити та як закрити рахунок

Читать на русском

Якщо ви збираєтесь користуватися карткою “Ощадбанку” за кордоном, у вас можуть виникнути проблеми

Читать на русском
"Ощадбанк" бере комісію за користування своєю карткою: скільки треба платити та як закрити рахунок

Якщо ви збираєтесь користуватися карткою “Ощадбанку” за кордоном, у вас можуть виникнути проблеми

Перед тим, як відкрити рахунок в "Ощадбанку", слід уважно прочитати правила обслуговування його. Це допоможе заощаджувати 100 грн щомісяця. В цьому вже переконався один з клієнтів "Ощадбанку". Наприклад, за обслуговування слід платити навіть тоді, коли карткою не користуєшся. А закрити картку в будь-якому відділенні не вийде. Щоправда, не всі картки передбачають платне обслуговування. 

Краще вчитися на чужих помилках. На сайті Мінфін з’явився негативний відгук на роботу "Ощадбанка". Користувач скаржиться на те, що вимушений платити щомісяця 100 грн за обслуговування картки, якістю роботи якої невдоволений. За словами клієнта, він відкрив рахунок під час міграції на початку війни. Була умова - сплата близько 100 грн щомісяця, навіть за відсутністю обігу коштів. Користувач пише, що менеджер його запевняв - закрити рахунок можна буде в будь-якому відділенні "Ощадбанку" і в будь-який час. 

Далі у чоловіка виникли проблеми. Він пише, що користуватися карткою за кордоном неможливо - принаймні, зняти готівку в Польщі. Важко з’ясувати, скільки грошей він може переказувати з картки на картку, як і за допомогою застосунку дізнатись, яку суму можна використовувати. Додаткових бонусів він не отримував. 

Врешті-решт клієнт вирішив закрити рахунок і звернувся до найближчого відділення в Києві. Там йому повідомили, що зробити він може це тільки в тій області, де відкривав його. Тепер він щомісяця зараховує 200 грн на картку та сплачує мобільний рахунок.

Відповідь банка

Через три дні після опублікування скарги з’явилася відповідь від акаунту “Ощадбанка”. Він визнав, що закрити рахунок можливо тільки в тій області, де його відкривали. В разі виїзду за кордон людина має “зафіксувати відмітку, щоб вона користувалася нею”. 

"Для фіксації цієї інформації рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру за телефоном (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок", - йдеться у повідомленні.

Щодо тарифів, то серед них є і той, який передбачає сплату 100 гривень на місяць. Є інші, вони перелічені на офіційному сайті "Ощадбанка". 

Тарифи на обслуговування

Вони відрізняються в залежності від того, якою карткою ви користуєтесь і які послуги хочете обрати. ЯК правило, є стандартні картки, Platinum та Elite. В усіх тарифах є безкоштовне обслуговування, без додаткових послуг. Відзначимо, що додаткових послуг не так вже й багато, серед них можливість отримання додаткової картки, доступ в бізнес-зали аеропортів, консьєрж-сервіс. Ми проаналізували найпоширеніші тарифи. 

 

  • "Моя картка" -  для власних потреб

 


Вартість пакетів з додатковими послугами - 120, 1500 і 7000 грн. Причому на останні два можуть надати знижку 50% за умови наявності банківського вкладу на певну суму. Відповідно до вартості пакетів картки мають статус - “Муніципальна”, Platinum та Elite.  Детальніше -
тут

На сайті звертають увагу на те, що з 24 жовтня тарифи зміняться. Але особливої різниці ми не помітили. 

 

  • "Мій рахунок" - для отримання пенсій, соціальної допомоги та інших виплат

 


Щомісячне користування нею може бути як безкоштовним, так і вартувати 25 грн, 300 грн та 600 грн. Однак тарифи за обслуговування також можуть анулюватись зі збереженням послуг, якщо сума щомісячних безготівкових розрахунків мінімально складає 3 000 грн, 10 000 грн та 15 000 грн відповідно. Залежно від тарифів зростає і вартість розрахунково-касового обслуговування додаткової та картки, яка перевипускається за ініціативи клієнта. Детальніше -
тут. 

 

  • "MORE" - для встановлення та обслуговування кредитних лімітів

 


Клієнт може обрати річну сплату за обслуговування або щомісячну. Розмір сплати залежить від загальної суми безготівкових розрахунків та пакету послуг. Якщо це Platinum, то 1500 грн на рік (або 300 грн щомісяця), Extra - 7 тисяч грн на рік (або 600 грн щомісяця ), Elite Extra - 12 тисяч грн на рік (або 1 тисяча грн щомісяця). Не сплачувати комісію можна, якщо в місяць здійснили безготівкові розрахунки на суму від 10 тисяч, 15 тисяч та 30 тисяч грн відповідно. Детальніше -
тут

Раніше ми повідомляли, що робити, якщо Монобанк зняв гроші без попередження. А в цій статті писали про те, що буде з економікою України. 

Софія Єлагіна

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.