Пакет Доступний роумінг від Vodafone діє в 30 країнах світу, проте, навіть якщо ви знаєте, що в країні, куди зібралися виїжджати цей пакет не діє, додаток компанії вас зіб’є з пантелику елементарним способом і ви витратите шалені гроші
Якщо ви знаходитесь не в тій країні, де діє пакет Vodafone «Доступний роумінг», то в компанії вам про це не повідомлять. Ба більше – у додатку ви побачите, що все ок: хвилин на дзвінки в роумінгу згідно з пакетом вистачає, на користування інтернетом також. І людині немає причини в це не повірити. Поки він не побачить рахунок в тисячі гривень. Інформатор поспілкувався з людиною, яка «попалася» на грошову вудочку Vodafone саме таким чином.
Чоловік, який розповів Інформатору свою історію з роумінгом від Vodafone є багаторічним користувачем послуг компанії та неодноразово виїжджав за кордон, передплативши послугу «Доступний роумінг». Але цього разу він опинився в країні, яка не є в списку тих 30 країни, де цей пакет діє.
«Проїжджаючи до міста призначення через інші країни – Молдову, Румунію – я отримував привітні СМС від Vodafone з закликом підключитися до послуги «Доступний роумінг» і детальним поясненням, як вона діє. Втім, перетнувши кордон з Албанією – тиша. Тиша в СМС повідомленнях, ніякого попередження про зміну тарифу. Але при цьому – чітка інформація в додатку, що все в мене ок. Тобто, як і раніше, у мене згідно з пакетом, доступно в роумінгу стільки-то хвилин на дзвінки, стільки-то ГБ інтернету і стільки-то кількості повідомлень за доступними цінами. І якби я відразу не перевірив, скільки коштував усього один дзвінок, то не уявляю, якими були б мої витрати згодом», - розповів він Інформатору.
Отже, саме цей факт – одночасна відсутність попереджання при незмінності інформації в додатку – найбільше обурив чоловіка. «Чому я не маю довіряти цифрам в додатку однієї з найбільших і популярних компаній в Україні?», - каже він.
"Ніяких попереджень про зміну тарифів або смс про списання грошей не було. Натомість, в додатку було написано що все добре, я маю гігабайти та хвилини у роумінгу і все активовано і сплачено. Аж поки при черговій перевірці рахунку я не потрапив під холодний душ із мінусом - виявляється, хвилини коштували по 60 гривень і рахувались окремо. Так само із інтернетом, який був за вартістю співставний із крилом від Боінгу. Усі намагання з'ясувати що трапилось у перемовинах із оператором проходили в режимі "сам дурак" та від'єднаннями оператора.
Я особисто вважаю що азербайджанський водафон це робить злонавмистно, бо гроші не пахнуть - я користуючись цим номером вже 20 років і такої маячні не було ніколи, аж поки новий власник і керівництво не розпочали "покращення" - зазначив клієнт Vodafone.
Щоб з’ясувати ситуацію, чоловік звернувся до чату Vodafone. Пояснив ситуацію і спитав, чому в додатку не оновлюється інформація і взагалі, чому компанія жодним чином не попереджає своїх клієнтів про можливі збитки.
«Спілкування в чаті теж додало мені зневіри у Vodafone. По-перше, мене декілька разів питали, чи я ще в чаті й тут же відключалися. І я знов і знов повторював своє питання. Поки мені не відповіли, що, виявляється, зараз дуже багато запитів, мовляв, пробачте. По-друге, на питання, скільки зараз у мене хвилин та ГБ роумінгу, мені пояснили, що стільки, скільки показує додаток! І лише після уточнюючого питання, мені детально розповіли, в яких країнах діє послуга і все інше. А на моє обурення, що могли б попереджати раніше, а не вводити в оману цифрами в додатку, в чаті просто «відморожувалися» і питали, чи потрібна мені допомога в інших питаннях», - розповів чоловік.
Коли він висловив в чаті обурення цією ситуацією, то йому нарешті пояснили, що в додатку, виявляється, розташована інформація про залишки послуги «Доступний роумінг». Вони не стосуються країни, де послуга не діє. І порекомендували самому уточнювати дані, або дивитися умови послуг на сайті.
"Які можна зробити висновки? Так, потрібно самому бути більш уважним. Проте, йдеться про довіру до серйозної, начебто, компанії. У мене склалося враження, що Vodafone це робить цілком усвідомленно, тому що це вигідно для компанії. Нащо інформувати абонента про витік грошей, якщо це йде на користь самому оператору зв'язку?», - зауважив чоловік.
25 листопада 2019 року російська МТС анонсувала продаж Vodafone Україна азербайджанській корпорації NEQSOL Holding (за посередництвом ТОВ Bakcell, що входить до складу NEQSOL Holding). Сума договору становила $734 млн. Угоду закрили 3 грудня 2019 року, після того, як у жовтні 2019 року схвалив Антимонопольний комітет України. 3 березня 2020 Vodafone Україна продовжила договір про співпрацю з Vodafone Group на 5 років.
"Дохід компанії за три квартали 2023 року становив 15,9 млрд грн, що на 8% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Показник OIBDA також продемонстрував 8% зростання і перевищив 9 млрд грн. Маржа OIBDA залишається стабільною завдяки високій ефективності бізнесу. Чистий прибуток сягає 3,8 млрд грн, збільшення показника в 7 разів порівняно з аналогічним періодом минулого року обумовлено зменшенням збитків від курсових різниць внаслідок валютної політики НБУ в умовах воєнного стану (з 21 липня 2022 року НБУ зафіксовано обмінний курс долара США до гривні)", - йдеться у звіті компанії за 2023 рік.
Також звітується, що абонентська база залишається стабільною в порівнянні з попереднім кварталом 2023 року – 15,2 млн клієнтів. Зменшення у порівнянні з третім кварталом минулого року пов’язано зі зменшенням кількості користувачів мобільного зв’язку внаслідок активних бойових дій, недоступності мереж мобільного зв’язку на тимчасово окупованих територіях та в зоні бойових дій та масової міграції.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.