«За моєю оцінкою, я не думаю, що ми досягнемо тут прориву, доки президент [ред. - Трамп] і президент Путін не будуть взаємодіяти безпосередньо з цього питання.»
Трек «Боляче» — про ті стосунки, які давно мали б залишитися в минулому, але вперто не йдуть із голови. Про людей, які вже ніби відпустили, але ловлять себе на думці, що досі болить. Для тих, хто сміється на зустрічах, але подумки все одно шукає її очі. Хто робить вигляд, що забув, — але пам’ятає.
Оператор завив, що послуга нацроумінгу працює коректно
Українські ЗМІ та деякі телеграм-канали повідомили про збій у роботі Vodafone, пов’язаний з перевантаженням мережі. В компанії інформацію не підтвердили і запевнили, що з їхнього боку послуга нацроумінгу працює коректно.
Про це Vodafone повідомив на своїх сторінках у соцмережах.
«Маємо велику кількість звернень від абонентів КС в наші кол-центри щодо послуги нацроумінгу. На нашому боці послуга працює коректно. Принаймні бачимо абонентів lifecell, зареєстрованих у нашій мережі за допомогою послуги національного роумінгу. Так само, абоненти Vodafone можуть реєструватися в мережі іншого оператора, наразі це також тільки мережа lifecell. Ми вже повідомили про це колегам з Київстар, залишаємось на зв'язку і бажаємо якнайскоріше повернутися в стрій», - йдеться в повідомленні.
У той же час зазначається, що додаток дійсно може працювати з технічними перебоями через значний наплив абонентів. Слід зауважити, що на офіційних сторінках lifecell також немає жодних заяв про збої.
Вранці 12 грудня мобільний оператор Kyivstar став мішенню потужної хакерської атаки. Вона спричинила технічний збій, у результаті якого досі немає мобільного зв’язку та доступу в інтернет.
В компанії заявили, що для фіксації обставин та наслідків хакерської атаки Kyivstar залучив представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб. Також оператор працює над усуненням наслідків для якнайскорішого відновлення зв’язку.
"Найважливіше, що станом на зараз персональні дані абонентів не скомпрометовані. Ми щиро перепрошуємо за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння. Наша команда обов’язково надасть компенсацію тим абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися нашими сервісами", - заявили в Kyivstar.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.