"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Оператор завив, що послуга нацроумінгу працює коректно
Українські ЗМІ та деякі телеграм-канали повідомили про збій у роботі Vodafone, пов’язаний з перевантаженням мережі. В компанії інформацію не підтвердили і запевнили, що з їхнього боку послуга нацроумінгу працює коректно.
Про це Vodafone повідомив на своїх сторінках у соцмережах.
«Маємо велику кількість звернень від абонентів КС в наші кол-центри щодо послуги нацроумінгу. На нашому боці послуга працює коректно. Принаймні бачимо абонентів lifecell, зареєстрованих у нашій мережі за допомогою послуги національного роумінгу. Так само, абоненти Vodafone можуть реєструватися в мережі іншого оператора, наразі це також тільки мережа lifecell. Ми вже повідомили про це колегам з Київстар, залишаємось на зв'язку і бажаємо якнайскоріше повернутися в стрій», - йдеться в повідомленні.
У той же час зазначається, що додаток дійсно може працювати з технічними перебоями через значний наплив абонентів. Слід зауважити, що на офіційних сторінках lifecell також немає жодних заяв про збої.
Вранці 12 грудня мобільний оператор Kyivstar став мішенню потужної хакерської атаки. Вона спричинила технічний збій, у результаті якого досі немає мобільного зв’язку та доступу в інтернет.
В компанії заявили, що для фіксації обставин та наслідків хакерської атаки Kyivstar залучив представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб. Також оператор працює над усуненням наслідків для якнайскорішого відновлення зв’язку.
"Найважливіше, що станом на зараз персональні дані абонентів не скомпрометовані. Ми щиро перепрошуємо за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння. Наша команда обов’язково надасть компенсацію тим абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися нашими сервісами", - заявили в Kyivstar.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.