У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
Оператор завив, що послуга нацроумінгу працює коректно
Українські ЗМІ та деякі телеграм-канали повідомили про збій у роботі Vodafone, пов’язаний з перевантаженням мережі. В компанії інформацію не підтвердили і запевнили, що з їхнього боку послуга нацроумінгу працює коректно.
Про це Vodafone повідомив на своїх сторінках у соцмережах.
«Маємо велику кількість звернень від абонентів КС в наші кол-центри щодо послуги нацроумінгу. На нашому боці послуга працює коректно. Принаймні бачимо абонентів lifecell, зареєстрованих у нашій мережі за допомогою послуги національного роумінгу. Так само, абоненти Vodafone можуть реєструватися в мережі іншого оператора, наразі це також тільки мережа lifecell. Ми вже повідомили про це колегам з Київстар, залишаємось на зв'язку і бажаємо якнайскоріше повернутися в стрій», - йдеться в повідомленні.
У той же час зазначається, що додаток дійсно може працювати з технічними перебоями через значний наплив абонентів. Слід зауважити, що на офіційних сторінках lifecell також немає жодних заяв про збої.
Вранці 12 грудня мобільний оператор Kyivstar став мішенню потужної хакерської атаки. Вона спричинила технічний збій, у результаті якого досі немає мобільного зв’язку та доступу в інтернет.
В компанії заявили, що для фіксації обставин та наслідків хакерської атаки Kyivstar залучив представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб. Також оператор працює над усуненням наслідків для якнайскорішого відновлення зв’язку.
"Найважливіше, що станом на зараз персональні дані абонентів не скомпрометовані. Ми щиро перепрошуємо за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння. Наша команда обов’язково надасть компенсацію тим абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися нашими сервісами", - заявили в Kyivstar.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.