Найбільший ТРЦ Польщі вводить години тиші для відвідувачів з аутизмом: досвід для ТРЦ України

Читать на русском

Світло приглушене, а музика вимкнена

Читать на русском
Найбільший ТРЦ Польщі  вводить години тиші для відвідувачів з аутизмом: досвід для ТРЦ України
ТРЦ впроваджують години тиши для аутистів

Світло приглушене, а музика вимкнена

Найбільший ТРЦ Варшави Westfield Arkadia вводить години тиші. Вони присвячуються людям, яким важко перебувати у оточенні гучних звуків і яскравих спалахів. Чи переймуть цей досвід ТРЦ Києва – покаже час.

У Westfield Arkadia зазначають, що вирішили подбати про людей, які страждають аутизмом і зробити їх шопінг більш комфортним. Нововведення діятиме щопонеділка, з 19:00 до 21:00 у місцях загального користування торгового центру.

"Воно передбачає, що світло буде приглушене, а музика вимкнена. Ці дві години присвячується людям, яким важко перебувати у оточенні гучних звуків і яскравих спалахів", - повідомляють в ТРЦ.

Також у цьому ТРЦ можна взяти в оренду рюкзаки із "сенсорними аксесуарами". В середині таких сумок лежать звукоізоляційні навушники, які допоможуть приглушити зайвий шум. Це дасть змогу сконцентруватись на покупках. Також в рюкзаку можна знайти антистресові кулі та pop it для зняття напруги.

Це не єдиний досвід в Польщі. Першим таким торговим центром став  Galeria Katowice (Сілезьке воєводство). З квітня 2019 року  щосуботи з 9 години ранку до 11 години ранку у ТЦ не транслюється реклама та вимикається музика. Крім того, майже 60 магазинів заявили, що за бажанням клієнта вони вимкнуть музику або світло. У таких місцях є спеціальні наклейки.

За даними ВООЗ, аутизм має кожна 88-ма дитина в цьому світі і кожного року кількість дітей з цією особливість зростає.

Цей розлад залишається з людиною на все життя і головною його особливістю є підвищена чутливість до інтенсивних звукових та візуальних подразників. Саме для того, щоб полегшити про процес покупок для людей з аутизмом, Westfield Arkadia вводить декілька годин тиші.

Westfield Arkadia - найбільший торговий центр у Центральній Європі. Його площа становить понад 280 кв. м, ТРЦ містить 230 магазинів, 25 ресторанів та кінотеатр. Комплекс належить компанії Unibail-Rodamco.

Раніше ми писали, що за даними Української торгової гільдії (UTG), середньозважений рівень вакантності в торгових центрах Києва продовжує зростати. Вже у березні 2023 року він досяг 21,5%, що практично вдвічі вище за показник аналогічного періоду минулого року.

Також раніше ми писали, що у Верховній раді з'явився законопроєкт, який хоче заборонити "патріотичні" торговельні марки. Якщо парламентарі проголосують за нього, то виробникам і комерсантам не дозволять використовувати назви військової техніки, імена командувачів, деякі географічні назви та ще багато чого у своїй продукції. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.