Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
VIRA: "Перший раз я зустрілася з ним, коли мені було 18. Ми просто познайомилися і я поїхала. Потім зустрілися знов і навіть трохи пожили разом, декілька місяців. Але, як іноді буває, щось не складалося… Він чекав на мене… І я повернулась.. З цього моменту моя любов зростала з кожним днем, і сьогодні я нарешті хочу про це розповісти…"
Споживач повинен передавати показники лічильника своєму облгазу і той фіксує фактичне споживання за звітний період
Облгази (оператори ГРМ) відповідають за прийняття показів лічильника, облік та нарахування об’ємів газу, а також послуги з розподілу (транспортування) газу, технічне обслуговування газової мережі та обладнання. Щоб відбувалися коректні нарахування передавати показники необхідно з 1 по 5 число до вашого оператора ГРМ. "Нафтогаз України" є постачальником газу.
Про це йдеться у повідомленні компанії. Передати показники вашому оператору ГРМ (облгазу) можна одним зі способів:
Також, напряму передавати показники через чат-боти та особистий кабінет "Нафтогаз Україна", можуть постійні клієнти компанії з Кіровоградської, Херсонської та Донецької області. Переглянути відеоінструкцію, як передавати показання газового лічильника через особистий кабінет my.gas.ua можна тут.
Якщо споживач не передав покази лічильника до 5 числа, облгаз самостійно формує спожитий обсяг на основі "планового місячного об’єму споживання". Далі облгаз передає дані спожитого об’єму Оператору ГТС. Постачальник подає запит щодо об’ємів кожного домогосподарства до Оператора ГТС, який, своєю чергою, надає дані щодо надісланого запиту. Після цього постачальник нараховує суму до оплати. Тобто, лише облгаз має доступ до даних від споживачів і розраховує об'єм спожитого газу, за яким постачальник проводить розрахунок суми до оплати за постачання блакитного палива. Як випливає з численних скарг українців, облгази просто ігнорують вчасно передані покази лічильників.
Що ж робити у такому випадку. Найпростіше – звернутися до оператора ГРМ для виправлення інформації. Облгаз повинен скоригувати дані, а постачальник після цього перерахує суму до оплати. Однак якщо це не допомогло і облгаз не реагує оперативно на ваші усні звернення, направте йому офіційну письмову претензію та вимогу надати роз’яснення, чому передані вами показання лічильника зафіксовані неправильно і звідки взялася зазначена в рахунках сума. Після цього зверніться також до НКРЕКП. Можна подати не лише скаргу про порушення з боку оператора ГРМ (облгазу), але й підкріпити її вимогою провести перевірку оператора на предмет дотримання ліцензійних умов.
Нагадаємо, українські переселенці, чиє житло зруйноване, продовжують отримувати рахунки за газ. Крім того, "Нафтогаз" запровадив додаткову верифікацію клієнтів.
Також Інформатор писав, як підготуватися на випадок відсутності газу.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.