"Нафтогаз" запровадив додаткову верифікацію клієнтів: які дані необхідно надати

Читать на русском

Клієнтів просять ввести свій номер телефона

Читать на русском
"Нафтогаз" запровадив додаткову верифікацію клієнтів: які дані необхідно надати
Прохання зареєструвати номер телефону є додатковою верифікацією клієнтів

Клієнтів просять ввести свій номер телефона

Клієнтам, які раніше реєструвалися на сайті my.gas.ua, тепер доводиться запроваджувати додаткові дані. Йдеться про вказування мобільного телефону. Це необхідно для коректної роботи цифрових застосунків газопостачальної компанії "Нафтогаз України". 

Про це йдеться у повідомленні компанії. Клієнтка поцікавилась у "Нафтогазу", навіщо прив'язувати номер при реєстрації на сайті my.gas.ua.

"Реєструючись на сайті my.gas.ua, обрала форму входу електронною поштою. Чудово користувалася послугою до сьогодні. Тепер не можу зайти до свого кабінету, тому що сайт вимагає ввести номер мобільного. Навіщо мені прив'язувати свій номер на сайті?", - запитала клієнтка у компанії.

У Нафтогазі наголосили, що прохання зареєструвати номер телефону є додатковою верифікацією клієнтів. Це дозволить посилити інформаційну безпеку. 

"З метою підсилення інформаційної безпеки наших продуктів, зокрема, чатботу GASUA, ми просимо наших клієнтів пройти додаткову верифікацію. Насамперед це спрямовано на коректну роботу цифрових застосунків ГК "Нафтогаз України" в умовах повномасштабної війни", - відповіли в компанії.

У кожного клієнта компанії "Нафтогаз України" є можливість користуватися зручним і швидким онлайн-рішенням, за допомогою якого можна:

  • верифікувати свої персональні дані;
  • отримати номер особового рахунку в "Нафтогазі";
  • оплатити рахунки за газ онлайн та дізнатися актуальний стан рахунку;
  • отримати останній рахунок за газ з деталізацією нарахувань;
  • завантажити довідку про пільги/субсидії;
  • отримати акт звірки;
  • оформити договір про реструктуризацію боргу;
  • отримати довідку про відсутність заборгованості;
  • дізнатися новини та сповіщення від компанії.

Зазначимо, що 1,5 мільйона українців активно користуються чатботом gasua. Більшості до вподоби Viber — його обрали 1 мільйона 70 тисяч користувачів, а 420 тисяч віддала перевагу Telegram. Розв’язують свої питання через NaftogazGasSupply у Facebook Messenger лише 10 тисяч клієнтів. Станом на 1 листопада клієнти завантажили рахунок 1, 2 мільйонів разів. Посилання на чатботи компанії: у Viber, Telegram та Facebook

Скріншот
Скріншот

Що робити, якщо отримали платіжку за газ з неправильними показами лічильника

Споживач, кожного місяця, з 1-го по 5 число, передає показники лічильника своєму облгазу і той фіксує фактичне споживання за звітний період. У разі, якщо споживач не передав покази лічильника до 5 числа, облгаз самостійно формує спожитий обсяг на основі "планового місячного об’єму споживання". Далі облгаз передає дані спожитого об’єму Оператору ГТС. Постачальник подає запит щодо об’ємів кожного домогосподарства до Оператора ГТС, який, своєю чергою, надає дані щодо надісланого запиту. Після цього постачальник нараховує суму до оплати. Тобто, лише облгаз має доступ до даних від споживачів і розраховує об'єм спожитого газу, за яким постачальник проводить розрахунок суми до оплати за постачання блакитного палива. Як випливає з численних скарг українців, облгази просто ігнорують вчасно передані покази лічильників. 

Що ж робити у такому випадку. Найпростіше – звернутися до оператора ГРМ для виправлення інформації. Облгаз повинен скоригувати дані, а постачальник після цього перерахує суму до оплати. Однак якщо це не допомогло і облгаз не реагує оперативно на ваші усні звернення, направте йому офіційну письмову претензію та вимогу надати роз’яснення, чому передані вами показання лічильника зафіксовані неправильно і звідки взялася зазначена в рахунках сума. Після цього зверніться також до НКРЕКП. Можна подати не лише скаргу про порушення з боку оператора ГРМ (облгазу), але й підкріпити її вимогою провести перевірку оператора на предмет дотримання ліцензійних умов. 

Нагадаємо, українські переселенці, чиє житло зруйноване, продовжують отримувати рахунки за газ. Крім того, у Слов’янську опалювального сезону не буде

Також Інформатор писав, як підготуватися на випадок відсутності газу.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.