В Ощадбанку відреагували на коментар жінки
Жінка скаржиться на якість послуг Ощадбанку. Вона звернула увагу на тривале очікування переказів за послуги. Відповідний коментар клієнтка залишила 15 червня під публікацією фінустанови.
За словами жінки, клієнти Ощадбанку незахищені. Вони тижнями очікують перекази за послуги.
"Клієнти Ощадбанку самі незахищені, навіть переказ за послуги очікують тижнями, часто картки не працюють та неможливо зробити якісь банківські операції, але банк нічого не робить для покращення сервісу", - скаржиться жінка.
В Ощадбанку відреагували на коментар жінки. Там вказують, що стандарті терміни здійснення переказу - від 2 годин до 3 днів, та зазвичай це відбувається одразу.
"Стандарті терміни здійснення переказу - від 2 годин до 3 днів, та зазвичай це відбувається одразу. Якщо у вас виникають питання щодо неуспішності здійснення платежу, для предметної перевірки, рекомендуємо телефонувати до нашого контакт-центру 0 800 210 800, який працює цілодобово. Ощадбанк веде системну роботу над підвищенням надійності операцій, стабільністю роботи карток і загальною зручністю обслуговування", - заявили в Ощадбанку.
Не знаєте номера картки отримувача – користуйтесь функцією «Переказ за номером телефону» для карток Ощадбанку. Створіть регулярний платіж для автоматичного переказу у зазначений час або створіть шаблон, щоб у майбутньому не вводити вкотре реквізити.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.