Жінка намагалась за допомогою фахівців кол-центру Ощадбанку відновити доступ, але безрезультатно
Жінка отримала сповіщення від чат-бота з рекомендацією закрити обліковий запис в додатку Ощадбанку. Вона намагалась його відновити, але фахівці колцентру не змогли їй допомогти. Відповідний коментар клієнтка залишила 6 червня під публікацією фінустанови.
За словами жінки, чат-бот Ощадбанку порадив їй закрити обліковий запис у додатку. Вона намагалась за допомогою фахівців кол-центру відновити доступ, але безрезультатно.
"Мені чат-бот ваша Софія порекомендувала вилучити обліковий запис, типу якась проблема з ним, тиждень проходила квест, щоб його відновити і ніякий кол-центр мені не зміг допомогти. Це якийсь жах. Ще мінус один банк в довірі", - скаржиться жінка.
В Ощадбанку відреагували на коментар жінки. Там вказують, що якщо обліковий запис створено некоректно його потрібно закрити разом з оператором або в автоматичному режимі.
"Якщо обліковий запис створено некоректно його потрібно закрити разом з оператором або в автоматичному режимі. Після цього буде можливість створити нову реєстрацію з новим логіном та паролем", - заявили в Ощадбанку.
Раніше голова правління Ощадбанку Сергій Наумов вказував, що до контакт-центру зверталися клієнти, яким було автоматично закрито доступ до облікових записів у застосунку «Мобільний Ощад». Він пояснив, що це стається у випадку, якщо обліковий запис використовується на кількох пристроях і у банку можуть бути підозри на компрометацію даних клієнта.
В такому випадку рекомендується провести повторну реєстрацію. Після неї історія операцій, шаблони та інші дані, залишаються збереженими. Для цього потрібно:
Щоб запобігти автоматичному закриттю облікових записів рекомендується утриматися від використання облікових записів на чужих пристроях. І не розголошувати свою фінансову інформацію стороннім особам, щоб не стати жертвою злочинців.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.